Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brałam udział w loterii Smart! w której wygrałam dodatkowe 15 losów. Miały zostać przypisane od mojego konta najpóźniej w ciągu 4 dni. Po 7 dniach nadal nie otrzymałam losów.
@Psotex Poprosiłam o sprawdzenie Twojego przypadku. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@Psotex Dostałam informację, że otrzymałaś losy. Nie widać tego w sekcji losów tygodniowych, bo zaczął się nowy tydzień, a losy dostałaś w poprzednim.
Pracujemy nad tym, żeby informacje w zakładce były bardziej precyzyjne.
Kiedy według Państwa otrzymałam losy? Sprawdzałam codziennie i nigdzie się nie pojawiły! Nie było żadnej informacji że są to losy tygodniowe albo innego typu. Jest to ewidentne wprowadzania klientów w błąd. Co to oznacza, że dostałam losy widmo, których nigdy nie widziałam, nigdy się nie pojawiły i nie mogłam z nich skorzystać?
Poza tym, że pracują Państwo nad informacjami, bardziej interesuje mnie otrzymanie należnych mi losów, których nigdy nie otrzymałam.
@Psotex Przesłałam do konsultacji koleje zgłoszenie w tej sprawie. Dam znać, gdy dostanę odpowiedź.