Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem maila informującego, że płatność się nie udała z linkiem by wpłacić pieniądze. Towar dotarł, pieniądze zeszły z konta a sprzedający nie zgłaszał uwag. Na moim koncie w Allegro nie ma żadnej informacji. Dotyczy to faktycznej transakcji ale nie zgadza się jej numer. Czy to fałszywka? (załącznik).
Pytanie drugie, czy jest jakiś bezpośredni kontakt do pomocy ze strony firmy Allegro.
@JerzyCh to zamówienie jest opłacone, a przesyłka została już doręczona. Sprawdziłam i jest to wiadomość od nas. Pierwsza płatność za to zamówienie (wykonana 13.10 o godzinie 11:11) się nie powiodła i dlatego otrzymałeś ten komunikat, natomiast kolejna płatność (z godziny 11:18) zaksięgowała się poprawnie i dlatego status płatności to "zakońcozna".
OK, dzięki. A więc mogę spać spokojnie.😉