Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bylam do niedawna w stanie robic szybkie przelewy, kiedy cokolwiek u was kupowalam. Teraz cos nie dziala i manualnie musze robic przelew tradycyjny. Czy to przez Was, czy to wina banku?
Szybkie działają, ale przelew tradycyjny to inna para kaloszy > całkowicie inny sposób.
Wiem, dlatego chce to naprawic.
@108696392 Opisz dokładnie co się dzieje, kiedy próbujesz wybrać szybką wpłatę online.
Kiedy cos oplacalam wybieralam moj bank z listy, to mnie zabieralo na strone banku, logowalam sie i tam juz wszystkie informacje dotyczace przelewu juz byly i ja tylko potwierdzalam.
Teraz, kiedy wybieram moj bank i to mnie zabiera do strony logowania, kiedy wprowadzam haslo to wcale sie nie loguje, tylko zabiara mnie to do strony glownej banku i ponownie musze sie logowac i wpisywac wszystkie dane potrzebne do oplaty.
@108696392 Sprawdź proszę czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz. Jeśli tak, zapytaj o przyczynę w swoim banku. W przypadku wykluczenia przez bank problemów po swojej stronie, daj nam znać ponownie.
Dziekuje. Mam jeszcze jedna sprawe. W tamtym tygodniu kupilam zegarek za 360zl. Wczoraj te pieniadze wrocily na moje konto wczoraj i nie wiem dlaczego.
Skontaktowalam sie ze sprzedawca, w ich systemie jest platnosc w toku. to samo pokazuje moje konto w Allegro. Na wszelki wypadek, aby nie stracic zakupy zaplacilam ponownie. Czy moze Pani sprawdzic co sie dzieje?
Sprostowanie, to bylo w tym tugodniu.
@108696392 Widzę, że płatność jest w toku, ponieważ wybrała Pani przelew tradycyjny. Takie wpłaty są rozliczane dłużej, do kilku dni roboczych.