Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czekam na zwrot już 5 dzień roboczy a wciąż pieniądze nie doszły na konto jak to sprawdzić co się z nimi dzieje
@Client:42725772 Którego zamówienia dotyczy ten problem?
5dzień na zwrot a kiedy odstąpiłeś od umowy zakupu, sprzedający ma 14dni naz zwrot.
@Client:42725772, widzę, że sprzedający zwrócił Ci środki za zamówienie ce9e77b0-2d0d-11ed-a0ce-8d2c57c4f8c4 19 października. Metodą płatności było Allegro Pay, więc pieniądze zasiliły limit w usłudze Allegro Pay.
A odpowiedź na Twoje pytanie to : sprzedawca ma 14 dni na zwrot środków i możesz to sprawdzić w zakładce moje zakupy-zwroty-rozwiń szczegóły zwrotu i tam masz status, np. zwrot u sprzedającego i poniżej w trakcie weryfikacji lub zwrot zakończony-zwrot pieniędzy.
Bez sensu odzyskalem swoje pieniądze które fizycznie są moje ale nie mogę mieć bo są w allegro pay gdzie płacąc i tak będę musiał spłacać to co kupiłem więc i tak jestem w plecy 140 zł, nie wiem po co mi to zasilenie konta jak i tak tej kwoty w pełni nie wykorzystam
@Client:42725772 nie jesteś w plecy 140 zł. Czy spłaciłeś ten zakup w Allegro Pay?
Wybierając Allegro Pay jako metodę płatności, korzystasz z przyznanego Ci limitu, a zakupy opłacasz w ciągu 30 dni. Gdy odstąpiłeś od umowy, a sprzedający zwrócił Ci środki, to ta kwota (jeśli jej nie spłaciłeś) wróciła tam skąd wyszła, czyli na limit dostępny w usłudze Allegro Pay, więc teraz jesteś na 0, nie -140 zł.
Natomiast, gdybyś spłacił ten zakup i pojawiłaby się nadpłata, to zostałaby przelana na Twoje konto podane w Panelu Allegro Pay (opcje > "zarządzanie nadpłatami").
tak zostało to już spłacone już dawno. I właśnie tak jak to rozumiem jestem w plecy ponieważ pieniądze zamiast do mnie są na Allegro Pay z których i tak nie skorzystam bo i tak to co teraz kupie na Allegro przez Allegro Pay i tak będe musiał spłacić w ciągu 30 dni więc koło sie zamyka i wychodzi na to że jestem do tyłu 140 zł. A tak z innej strony to niedługo muszę spłacić właśnie Allegro Pay na kwote 230 zł za inne zakupy i gdyby te 140 zł ze zwrotu pokryło część tego zadłużenia to bym jeszcze zrozumiał że te 140 zł jest na tym Allegro Pay a tak to i tak jestem do tyłu i tak bo tamten produkt spłacony ze zwrotu już dawno i oddany a pieniędzy nie mam
@Client:42725772 oj od razu do tyłu. Za kilka dni jak Ci zwrócą będziesz na zero z tymi 140 zł. Dlatego im szybciej uzupełnisz konto do zwrotów tym szybciej dostaniesz zwrot i koło się domknie.
@Client:42725772 ok, dziękuję za wyjaśnienie. Uspokojam, to tak nie działa, że te środki przepadają. Albo będzie właśnie tak jak piszesz, czyli ta wpłata (140 zł) pokryje tą drugą (230 zł) i będziesz miał mniej do spłaty albo będzie wypłacona jako nadpłata.
Czy w panelu Allegro Pay masz uzupełniony numer konta do wypłaty nadpłat?
Skontaktuj się z nami za pomocą tego formularza, po telefonicznej weryfikacji Doradca Allegro Pay będzie mógł przekazać szczegółowe informacje dotyczące tych spłat.
tak uzupełnione jest o numer konta. Ale tak jak właśnie wspominasz, to osobiście wolał bym żeby jak już to ta kwota pokryła tą drugą. Było by super gdyby tak się dało zrobić ponieważ planuje już po niedzieli spłacić to co jestem winien
@Client:42725772 da się tak zrobić 🙂 Napisz proszę do nas za pomocą tego formularza i przekaż proszę, że chcesz aby ten zwrot pokrył tą drugą umowę Allegro Pay. Po telefonicznej weryfikacji tożsamości, Doradca Allegro Pay będzie mógł zająć się tą operacją i przekazać szczegółowe informacje.
Wszystko ok tylko to jest formularz do nadpłaty i bez podania numeru rachunku nie mogę wysłać prośby. A moderatorzy nie mogli by po prostu przyjąć takiej informacji było by po prostu łatwiej i prościej??
@Client:42725772 w takim razie skorzystaj proszę z tego formularza.
Przykro mi, ale są to kwestie finansowe i bez telefonicznej weryfikacji tożsamości nie można udzielać żadnych informacji na ten temat. Ja nie mam dostępu do tych danych, więc nie mogę w Twoim imieniu przekazać takiej informacji.
no ok w takim razie poproszę formularz zgłoszeniowy w którym nie trzeba podawać numeru konta żeby go wysłać to to załatwię jak najszybciej
@Client:42725772 przesłałam go w poprzedniej wiadomości 🙂 Ale jeszcze raz to jest ten formularz.