anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam drugą reklamację i chcę zwrócić sprzęt, a sprzedawca nie odpowiada na wiadomości, co robić?

zbyszek_seweryn
#7 Wielbiciel#

Nowy laptop po kilku miesiącach użytkowania był reklamowany. Teraz wystąpiła kolejna usterka. W związku z tym napisałem do sprzedającego, iż odsyłam mu laptop z żądaniem zwrotu całości kosztów. Oczywiście dokładnie opisałem występujące usterki. Minęło 2 tygodnie, a sprzedający milczy. Czy ktoś z Was miał podobne zdarzenie, a może wie jak rozwiązać problem? Dodam, że sprzedający zmienił siedzibę. Allegro nałożyło blokady i zwróciło się do mnie o wycenę kosztów naprawy. Co robić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zbyszek_seweryn Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów