anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam kłopoty z wpłatą, co robić?

andula300
#1 Nowicjusz#

dzień dobry

Nie potrafię wykonać tego co zaleca mi Wasze Allegro z wpłatą powtórną. Problem jest taki , że dokonałem wpłatę na towar przez PayU a odbiorca melduje , że wpłata do niego niedoszła.Proszę mi pomóc i przesłać wysłaną do Was wpłatę do sprzedającego --->

( sprzedawca kkowalczyk - q69r2ljdgt@allegromail.pl )

Wpłata była 08 XI 2022.Blankiet wpłaty dostarczam Wam.

Dziękuję - Szokalski

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@andula300 widzę, że płatność za to zamówienie została dzisiaj ponowiona również przelewem tradycyjnym, więc może się księgować do 5 dni roboczych. 
Nie widzę, abyś przesłał nam potwierdzenie płatności. Czy możesz napisać gdzie je dostarczyłeś? Jeśli pierwsza płatność się nie powiodła, to środki powinny wrócić tam skąd wyszły, jeśli przelew realizowałeś na poczcie lub w banku to zwrot trafił na konto techniczne i poproszę Cię o kontakt z placówką, w której dokonałeś tej wpłaty.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@andula300 dziękuję za przesłanie potwierdzenia płatności! Nie mogę go zatwierdzić, ponieważ są na nim Twoje dane osobowe, ale konsultuję to z operatorem płatności. Gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@andula300 wracam z informacjami w tej sprawie, przelew nie został zaksięgowany, ponieważ tytuł był niepoprawny. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z prośbą o podanie danych do zwrotu tej wpłaty. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów