Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawdź maila i SMS, kody przychodzą tu i tu.
Jeśli nigdzie nie masz, zgłoś mailowo problem sprzedawcy, który jest odpowiedzialny za przesyłkę do czasu aż ją otrzymasz i który także odpowiada względem Ciebie za nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy. Jeżeli nie będzie mimo to możliwości odebrania paczki, wróci ona do sprzedawcy. Domagaj się wtedy ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
"Jeśli nigdzie nie masz, zgłoś mailowo problem sprzedawcy, który jest odpowiedzialny za przesyłkę do czasu aż ją otrzymasz i który także odpowiada względem Ciebie za nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, czyli swojego podwykonawcy. Jeżeli nie będzie mimo to możliwości odebrania paczki, wróci ona do sprzedawcy. Domagaj się wtedy ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty.
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/ "
Tyle zachodu żeby naszkodzić sprzedawcę a wystarczył jeden telefon do inpost i sprawa załatwiona ,stracony dzień.😄
@aragil Cały czas szuka zaczepi, nie ma jak się doładować, uważaj.😂
lew433 Będę czuły.😎
@LEW433 Ja podaję informacje zgodne z prawem, a ty od wczoraj znowu pajacujesz i domagasz się kolejnego bana. Niewiele ci brakuje. W niemal co drugim swoim poście wprowadzasz pytających w błąd - na tym się skup, zamiast szczuć na mnie.
@KARMAZYN82 A skąd tak informacja że masz odebrać , skoro nie masz kodu odbioru? Powinieneś dostać sms, jak masz prawidłowo ustawione powiadomienia.
Dostałam na email ze w ciągu 48 godz. mam odebrać przesyłkę .Na email nie ma kodu odbioru tylko numer przesyłki .
Zadzwoniłam do Inpost i dopiero podano mi kod odbioru.Pierwszy raz miałam taką sytuację .Dziękuję za zainteresowanie