Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jest podobny temat w dziale Sprzedających ale nieaktywny od miesiąca i nie z perspektywy kupującego
9 grudnia zrobiłem zamówienie (fd9d2a40-77f2-11ed-9f20-0918d89f813c) i wybrałem dostawę Pocztex (sprzedający nie oferował mojej ulubionej firmy) do automatu.
Wg. Allegro status to:
@wiekszy Cześć. 🙂 Zweryfikowałam tę sytuację i widzę, że wysłaliśmy powiadomienie push o tym, że paczka jest do odbioru. Natomiast za wysłanie kodu jest odpowiedzialna Poczta Polska, zatem jeśli nie masz kodu odbioru, poczekaj na odpowiedź od Poczty. Takie powiadomienia są wysyłane w wiadomości SMS lub na skrzynkę mejlową.
@ko_alka dzięki, push przez aplikację Allegro (widziałem chyba rano coś w rodzaju że będzie dziś do odbioru - jest gdzieś w aplikacji możliwość podejrzenia wcześniejszych powiadomień?) czyli chyba zgodną ze statusem na stronie Allegro, który nadal wygląda tak:
@wiekszy Powiadomienie sprawdzisz klikając na dzwoneczek w prawej górnej części aplikacji
no to nie wysłaliście albo są jakoś dziwnie uporządkowane ostatnie mam z 6 grudnia, niżej 30 listopada...
nie wiem na ile mój przypadek jest odosobniony - podejrzewam że może nie być. Jestem Kupującym, Sprzedawca nie udostępniał dostawy innej niż pocztex więc wybrałem automat w Biedronce i od kilku dni czekam na kod obioru. Wg. Pocztexu moja paczka leży w automacie odbiorczym od czwartku rano. Wg Allegro od dzisiaj wraca do Sprzedawcy. Sprzedawca w piątek rano prosił Pocztex o wysłanie kodu odbioru - ja też wysłałem do pocztexu maila bo dodzwonić mi się nie udało. Pocztex milczy, za to przy każdej wiadomości do sprzedawcy przez Centrum wiadomości "Alina" mówi mi, że najlepiej żebym rozpoczął dyskusję i liczył na pomoc Allegro...
@wiekszy rozumiem, że sprawa dotyczy zamówienia nr fd9d2a40-77f2-11ed-9f20-0918d89f813c. Według statusu z poczty, przesyłka dziś została odesłana do sprzedającego.
Kod odbioru powinieneś otrzymać w wiadomości e-mail, rozumiem, że sprawdzałeś też folder SPAM? Przykro mi, jednak obawiam się, że nie będziemy mogli cofnąć tej przesyłki, ponieważ jest już odesłana, natomiast potwierdź proszę czy chodzi o to zamówienie i tę przesyłkę?
Poproszę o wyjaśnienie tego problemu z Pocztą Polską.
@la_nika chodzi o przesyłkę i problem, o który pytałem 4 dni temu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/nieaktualna-informacja-o-przesy%C5%82ce-p...
idąc za radą Aliny skorzystałem dziś z najlepszej metody czyli otworzyłem dyskusję. Tutaj (mam wrażenie że oryginalnie w innym wątku - dotyczącym pocztexu w ogóle) wrzuciłem to raczej jako informację - na rozwiązanie i pomoc liczę w dyskusji - będę wdzięczny jeśli wyjaśnienie od PP trafi właśnie tam.
@wiekszy rozumiem, nie mam jednak wpływu na to, aby odpowiedź od przewoźnika została umieszczona w dyskusji. Jeśli będziesz potrzebował naszego wsparcia poproś o pomoc w dyskusji.
@la_nika Poprosiłem - po tym jak Allegro przysłało informację że:
Sprzedający nadał przesyłkę Poczta Polska: [nr przesyłki], która jest już w drodze i wkrótce dotrze do Kupującego. Poinformuję, gdy zmieni status na doręczoną.
Sprzedający (wczoraj) twierdzi że przesyłka wygląda jakby wracała do niego
Allegro (dzisiaj 8:29 - w aplikacji) zaprasza po odbiór do Automatu w Biedronce
Pocztex przysłał (dzisiaj po 7 rano) SMS z kodem odbioru i godzinę później (ale wcześniej niż Allegro) informację, że paczka została przekierowana do urzędu pocztowego. Dostałem też odpowiedź na maila wysłanego w ubiegłym tygodniu, z której wynika to samo (paczka trafiła dziś do UP).
Pomijając że moglibyście się wszyscy: Allegro, Pocztex i Sprzedawca dogadać między sobą i przesłać konkretną, spójną informację gdzie jest paczka (na jakieś przeprosiny za brak kodu odbioru od 15 grudnia nawet nie liczę), to i tak trochę słabo bo automat jest bliżej i do odbioru wystarczy kod. Poczta jest dalej i nie wiem czy nie muszę iść tam osobiście - to o tyle ważne, że mam problemy z poruszaniem się i dlatego wybierałem dostawę do automatu.
Ogólnie - bez względu na to czy/kiedy/skąd/komu uda się odebrać paczkę - wniosek dla mnie jest taki żeby nie korzystać z dostaw Pocztexem (przynajmniej za pośrednictwem Allegro).
Czy kupując u sprzedającego, który nie oferuje innych form wysyłki mogę jakoś (poza wysłaniem wiadomości z prośbą przed zakupem) wpłynąć na to, żeby paczka do mnie została wysłana inną metodą?
@wiekszy dziękuję za informację! Wyjaśniamy to z przewoźnikiem i otrzymasz od nas odpowiedź w sprawie nr 29716984.
@la_nika dziękuję za chęć pomocy. Paczka jest już u mnie - odebrałem z urzędu pocztowego (mimo, że informacja na Allegro to nadal "PUNKT ODBIORU Pocztex Automat - Biedronka).
Chętnie się dowiem co było powodem, że nie otrzymałem kodu odbioru w czasie kiedy (wg. informacji z Pocztexu) paczka była w Automacie.
Pracownik poczty wyjaśnił, że kody nie są wysyłane w przypadku kiedy automat jest przepełniony, a jeśli miejsce nie zwolni się w odpowiednim czasie, paczki, które się nie zmieściły zostają przekierowane do UP. Gdybym dostał taką informację wcześniej nie musiałbym dopytywać co się dzieje z paczką i dlaczego kod odbioru nie został przesłany. Niestety pracownik poczty nie wiedział czy tak rzeczywiście stało się z moją paczką i nie potrafił wyjaśnić czy status: "Przesyłka dostarczona do punktu (Przesyłka dostarczona do automatu pocztowego) 2022-12-15 09:17 Pocztex Automat - Biedronka" rzeczywiście znaczy, że paczka znalazła się w automacie czy tylko w sklepie Biedronka. Sądząc po wyglądzie paczki mogła rzeczywiście przeleżeć kilka dni gdzieś na podłodze sklepu, zawartość - dzięki Sprzedającemu - jest w dobrym stanie...
Czy Allegro wie co oznaczają statusy Pocztexu?
Czy informacja o miejscu odbioru po przekierowaniu paczki mogłaby być aktualizowana na Allegro?
@wiekszy Ten BOT alina to nieporozumienie i jest tylko żeby być, oczywiście że po stronie sprzedającego leży udostępnienie śledzenia ale jak zawodzi "system" to się zdarzają takie "kwiatki".