anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z produktem, który kupiłem

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:104869656
#2 Obserwator#

Niespełna rok temu kupiliśmy na Allegro blender ręczny. Byłem niezadowolony z jakości towaru, ponieważ części plastikowe pękały i pękały bardzo szybko, części metalowe zardzewiały w ciągu kilku miesięcy. Kilka dni temu korona się rozpadła.
Chciałem o tym napisać do sprzedawcy. Ta oferta produktów nie jest już dostępna. Strona sklepu mówi, że jest zamknięty. Spojrzałem na stronę sklepu z innego konta i sklep działa. Widoczny sprzedawca dodał konto, z którego dokonano zakupu, do czarnej listy.
Nie udało się również skontaktować z obsługą techniczną z konta, które dokonało zakupu, ponieważ strona nie zapewnia takiej możliwości.
Chopsul: LEHMANN 
Data zakupu:  03.11.2021 
Sklep:  kt-24_premium

https://allegro.pl/uzytkownik/kt-24_premium/sklep

Dodaję zdjęcia strony z różnych kont i stan towaru
-----------------------------------
Pierwsze 3 zdjęcia pochodzą z konta, które dokonało zakupu

Client104869656_0-1661678988623.png

Client104869656_1-1661679054040.png   Client104869656_2-1661679077108.png

A tak wygląda strona z innego konta (z relacji autora tego apelu)

Client104869656_3-1661679206850.png

Client104869656_4-1661679255725.png

-----------------------------------------------------
Tak wygląda produkt 

Client104869656_5-1661679688761.png

Client104869656_6-1661679704603.png

Client104869656_7-1661679729479.png

 

 

 

Jak możemy skontaktować się z obsługą Allegro?
Czy można skontaktować się ze sklepem?

Dziękuję bardzo!

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:104869656 należy złożyć reklamacje do sprzedawcy. Jak by Cię dodał do listy to i tak mógłbyś wejść na jego oferty. Tylko byś nie mógł kupować.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104869656 Jeśli kupujący, który ma taki problem z zakupem i nie może skontaktować się ze sprzedajacym, po zalogowaniu na swoje konto może rozpocząć dyskusję ze sprzedającym przez ten link. Wówczas sprzedajacy będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy (czasu nie liczymy w weekendy i święta), a jeśli tego nie zrobi może poprosić nas o pomoc. Widzę, że sprawa nie dotyczy konta, z którego tutaj piszesz, więc przekaż proszę tę infromację osobie zainteresowanej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:104869656
#2 Obserwator#
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Niestety od zakupu minęło ponad 185 dni. Nie sądzę, że możemy teraz złożyć skargę. Może mógłbyś powiedzieć, dlaczego strona tego samego sklepu działa na jednym koncie, a nie na innym?
oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@Client:104869656 tego allegro raczej ci nie powie, my jako sprzedawcy też chcielibyśmy wiedzieć, dlaczego nasze oferty czasem widać, a czasem nie. 😁

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:104869656 Sprawdzimy to, ale najpierw sprawdź proszę, czy nie masz włączonych adblocków, a jeśli tak to wyłącz je na chwilę i sprawdź ponownie. Jeśli jednak problem nadal będzie występował, prześlij nam proszę zrzuty ekranu, ale wykonane z widokiem całego okna przeglądarki (z widoczną datą i godziną, dodatkami itp). 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów