Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niespełna rok temu kupiliśmy na Allegro blender ręczny. Byłem niezadowolony z jakości towaru, ponieważ części plastikowe pękały i pękały bardzo szybko, części metalowe zardzewiały w ciągu kilku miesięcy. Kilka dni temu korona się rozpadła.
Chciałem o tym napisać do sprzedawcy. Ta oferta produktów nie jest już dostępna. Strona sklepu mówi, że jest zamknięty. Spojrzałem na stronę sklepu z innego konta i sklep działa. Widoczny sprzedawca dodał konto, z którego dokonano zakupu, do czarnej listy.
Nie udało się również skontaktować z obsługą techniczną z konta, które dokonało zakupu, ponieważ strona nie zapewnia takiej możliwości.
Chopsul: LEHMANN
Data zakupu: 03.11.2021
Sklep: kt-24_premium
https://allegro.pl/uzytkownik/kt-24_premium/sklep
Dodaję zdjęcia strony z różnych kont i stan towaru
-----------------------------------
Pierwsze 3 zdjęcia pochodzą z konta, które dokonało zakupu
A tak wygląda strona z innego konta (z relacji autora tego apelu)
-----------------------------------------------------
Tak wygląda produkt
Jak możemy skontaktować się z obsługą Allegro?
Czy można skontaktować się ze sklepem?
Dziękuję bardzo!
@Client:104869656 należy złożyć reklamacje do sprzedawcy. Jak by Cię dodał do listy to i tak mógłbyś wejść na jego oferty. Tylko byś nie mógł kupować.
@Client:104869656 Jeśli kupujący, który ma taki problem z zakupem i nie może skontaktować się ze sprzedajacym, po zalogowaniu na swoje konto może rozpocząć dyskusję ze sprzedającym przez ten link. Wówczas sprzedajacy będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy (czasu nie liczymy w weekendy i święta), a jeśli tego nie zrobi może poprosić nas o pomoc. Widzę, że sprawa nie dotyczy konta, z którego tutaj piszesz, więc przekaż proszę tę infromację osobie zainteresowanej.
@Client:104869656 tego allegro raczej ci nie powie, my jako sprzedawcy też chcielibyśmy wiedzieć, dlaczego nasze oferty czasem widać, a czasem nie. 😁
@Client:104869656 Sprawdzimy to, ale najpierw sprawdź proszę, czy nie masz włączonych adblocków, a jeśli tak to wyłącz je na chwilę i sprawdź ponownie. Jeśli jednak problem nadal będzie występował, prześlij nam proszę zrzuty ekranu, ale wykonane z widokiem całego okna przeglądarki (z widoczną datą i godziną, dodatkami itp).