anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z transakcją na Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
aplastik54
#8 Zapaleniec#

Kupiłem przez Allegro telefon przez Pay-u.Wpłaciłem pieniądze na ich rachunek i tyle.nie mam ani pieniędzy ani telefonu ponieważ Allegro nie zapłaciło sprzedającemu a ja dostałem komunikat,że mam  nie opłacony zakup a transakcja jest anulowana.Czy ktoś miał z nimi już taki problem?

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@marta10180, skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie. Widzę, że w wiadomości załączyłaś potwierdzenie wpłaty. Mam nadzieję, że sprawę uda się pomyślnie wyjaśnić. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
marta10180
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, liczę na szybkie załatwienie tej sprawy gdyż zamówione rzeczy chcialabym żeby szybko do mnie trafiły.

oznacz moderatorów
marta10180
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, będę wdzięczna 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@marta10180, poproszę Cię jeszcze o wskazanie numeru zamówienia. Znajdziesz go w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy:

6d9de55a4b488e81ac4ccded42eb (1).png

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
27769932
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przedmiot za 349 złotych, wysłałem pieniądze do Allegro, a allegro nie przekazało sprzedającemu. Widać, ze w allegro jest kupa zlodzieji. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@27769932 Cześć. Widzę, że Twoja ostatnia płatność ma status "rozpoczęta". Dokonałeś płatności przelewem tradycyjnym, zatem - jeśli wprowadziłeś poprawne dane - taka płatność może księgować się na koncie sprzedającego do 4 dni roboczych.

Jeśli chcesz, aby Twoje płatności przechodziły do sprzedających szybciej, korzystaj proszę z płatności BLIK, szybkich przelewów lub płać kartą. 

Jeśli masz podejrzenia, że płatność nie zostanie poprawnie zrealizowana, możesz ją anulować, a następnie ponowić. 

oznacz moderatorów
Ewka_akwE
#8 Zapaleniec#

Ja też mam taki sam problem. Pieniądze wpłaciłam przelewem tradycyjnym w banku w piątek 26.11. Dzisiaj mija 5 dzień roboczy od wpłaty. Przesłałam do Allegro i PayU dowód wpłaty pieniędzy i potwierdzenie bankowe wpłaty. PayU nic mi nie odpisało, a z Allegro jedynie, że prześlą to do moderatora PayU. Póki co nadal nie wiem, co z moimi pieniędzmi. Nie dość, że straciłam pieniądze to jeszcze nie otrzymam zamówienia. 

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@Ewka_akwE wystarczy że bank coś pomyli w tytule przelewu zamieni zero z literką o i przelew nie przejdzie - bo system płatności allegro nie będzie potrafił go przydzielić sprzedawcy

Masz problem składaj reklamacje do allegro niech szukają Twoich pieniędzy

i naciskaj na odpowiedź

@ko_alka użytkownik założył reklamacje allegro a serwis przesyła ją obcej firmie?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta wymienia także inne przykłady niedozwolonych postanowień umownych. Zaliczane są do nich te, które:

  • wyłączają lub ograniczają odpowiedzialność względem konsumenta za szkody na osobie
  • przewidują postanowienia, z którymi konsument nie miał możliwości zapoznać się przed zawarciem umowy
  • zezwalają przedsiębiorcy na przeniesienie praw i przekazanie obowiązków wynikających z umowy bez zgody konsumenta
  • uzależniają spełnienie świadczenia od okoliczności zależnych tylko od woli przedsiębiorcy

https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309

oznacz moderatorów
Ewka_akwE
#8 Zapaleniec#

Byłam dzisiaj w banku i wszystko zostało przepisane dokładnie tak samo. Jedyne, co zwróciło moją uwagę to, że w tytule przelewu na moim druku do wpłaty napisałam zgodnie z poleceniem "IdT" przez małe d, natomiast na dzisiejszym potwierdzeniu bankowym tytuł przelewu zaczynał się od "IDT". Czy wielkość liter ma znaczenie? Czytałam na Internecie, że niektóre banki automatycznie zmieniają wielkość liter. 

oznacz moderatorów
Ewka_akwE
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Nie wierzę w to, że te pieniądze rozpłynęły się w powietrzu. Według osoby pracującej w banku, powinny być najpóźniej w ten poniedziałek na koncie. Zapłaciłam 325,95 zł. Tak szczerze, czuję się oszukana. Robiłam wszystko zgodnie z instrukcją. Tytuł przelewu, kwota, adres, numer konta- wszystko napisałam jota w jotę. Niby sprawdzona strona, wszystko legitnie, fajnie, co niby może pójść nie tak. Przykre to jest.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Ewka_akwE Widzę, że zprawa jest wyjaśniana w korespondencji mailowej. Poczekaj na kolejną odpowiedź od osób, które są w stanie sprawdzić co się stało z Twoją wpłatą. 

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów