anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z zamówieniem, gdzie mogę to zgłosić?

wonsz25
#8 Zapaleniec#

Witam, czy ktoś też został oszukany przez 

[edycja]? 

Odpisał, że miał wypadek samochodowy, dziwne bo nagle konto usunięte zostało 

Ktoś może już zgłaszał? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Opisz coś więcej.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@wonsz25 Jeśli zostałeś oszukany, czyli nie otrzymałeś towaru lub otrzymałeś towar znacząco niezgodny z opisem, wystąp z wnioskiem o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Wniosek możesz złożyć po 14 dniach od zakupu.

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

https://allegro.pl/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/info

oznacz moderatorów

wonsz25
#8 Zapaleniec#

Nie mogłam,  nie wiem dlaczego,  ale jak na złość wszystkie opcje pomocowe byly nie aktywne,  dyskusję zakończyłam i później nastąpiła cisza ( wyłączony telefon)  niżej już opisałam, że moja reakcja była zbyt impulsywna,  przeprosiłam, usunęłam negatywny komentarz,  teraz czekam czy moderator mógłby i ten temat usunąć   , bo nie chcę tym tematem wpłynąć negatywnie na osobę która będzie chciała coś zakupić u tego sprzedawcy.  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wonsz25 a może pisze prawdę, konto dalej istnieje - wcale nie zostało usunięte, brak tylko ofert co by miało sens, skoro nie może wysyłać, troszku zrozumienia, choć skoro odpisuje powinien pozwracać kasę.

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

vonNogay
#16 Inspirator#

Konto istnieje i wygląda całkiem wiarygodnie. Kiedy dokonałeś zakupu?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wonsz25 20 maja zakończyłaś dyskusję z tym Sprzedającym, dlatego chciałabym zapytać czy problem z Twoim zamówieniem jest nadal akutalny? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wonsz25
#8 Zapaleniec#

Już wyjaśnione,  przeprosiłam sprzedawcę (  jestem wyczulona na sytuacje kiedy za coś płacę a nagle kontakt się urywa,  konto znika,  zamówienie 2 tyg wisiało jako do realizacji....  Kilka razy już zostałam oszukana i szukałam pomocy,  chciałam się dowiedzieć, czy ktoś jeszcze miał taki problem.  Każdy by chyba coś węszył, że coś jest nie tak...   )  . Na szczęście wszystko zostało wyjaśnione i tak jak napisałam,  usunełam negatywną opinię i jeśli można  to prosiłabym o usunięcie tego tematu, bo to też może wprowadzić w błąd osobę, która chce zamówić u tego sprzedawcy.  Mój błąd i zbyt impulsywna reakcja.  Sprzedawca dostał gratis...  Głupio mi było / jest .  Przypadek losowy a nie chce by ten temat miał jakiś wpływ negatywny co do sprzedawcy.   

oznacz moderatorów