anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy do POK?

dm1981
#7 Wielbiciel#

We wrześniu zeszłego roku dokonałem zakupu w sklepie allegro [edycja] - dosypka do tonerów itd. Po zakupie nikt nie odbiera telefonów, odpowiedź na maila "już jutro wysyłamy", generalnie w 2 tygodnie później sklep się zawinął i został zablokowany na Allegro.

W 21 czerwca dostaje sms'a "Witam, czy mogą państwo potwierdzić otrzymanie przesyłki z dobrym towarem, który zakupili państwo 02.09.2020? Pozdrawiam"

Moja odpowiedź: "Dzień dobry, kto co, gdzie?"

"Chodzi o zamowienie z zeszlego roku z konta [edycja], przesylka dotarla tak?"

Zgodnie z prawdą odpisałem: "Nigdy nie otrzymałem towaru, pieniądze zwróciło allegro, pozdrawiam".

28 czerwca dostaję wyjątkowo durnego maila z POK:

"Prosimy o zwrot rekompensaty, którą wypłaciliśmy Tobie za zamówienie u sprzedającego Araphone z oferty 9634700411, 9634699780, 9634699993, 9634700198, 9630568747.

Kontaktujemy się, ponieważ Twój kontrahent powiadomił nas, że ostatecznie sprawa została rozwiązana - przesyłka dotarła lub sprzedający zwrócił Tobie pieniądze.

W związku z powyższym prosimy o przelanie kwoty rekompensaty na rachunek: 63 1140 1124 0000 5165 0800 1010

Dane odbiorcy: Allegro.pl Sp. z o. o ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań

Tytuł przelewu: Zwrot POK “numer wniosku”.

W razie wątpliwości, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze."

Brak zwrotu środków może spowodować, że nie będziesz mógł w przyszłości skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.

1. Nigdy nie otrzymałem towaru ani pieniędzy od sprzedającego
2. Jaki formularz kontaktowy??

To teraz tłumaczcie się publicznie :).

pozdrawiam
Dominik Mirowski

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@dm1981 Widzę, że otrzymałeś już maila z wyjaśnieniem. Cała sytuacja ma związek ze zgłoszeniem sprzedającego, który poinformował nas, że zwrócił Ci środki. Jeśli do tego nie doszło, oczywiście zwrot rekompensaty nie jest wymagany.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

dm1981
#7 Wielbiciel#

, otrzymałem odpowiedź i także na nią odpowiedziałem.

Nie podoba mi się forma w jakiej jest sformułowany pierwszy e-mail, jest to stwierdzenie faktu, nie pytanie. W przypadku zwrotu prowizji sprzedawcy za zwrócone przedmioty, kupujący dostaje pytanie "czy zwrócił przedmioty? - "tak/nie" i jest to poprawna moim zdaniem forma.

Tutaj dostajesz "prośbę" o zwrot pieniędzy a następnie groźbę "Brak zwrotu środków może spowodować, że nie będziesz mógł w przyszłości skorzystać z Programu Ochrony Kupujących." Aby odpowiedzieć na tego maila trzeba się przeklikać przez prawie cały system pomocy.

Aby sprawdzić czy dostało się jakiś zwrot po roku czasu trzeba:
- odkopać starego maila,
- sprawdzić kwotę,
- przeszukać historię konta bankowego.
W przypadku wyrzucenia maila, zmiany konta, użytkownik praktycznie nie ma możliwości sprawdzenia czy dostał, czy nie dostał takiego zwrotu.

Tyle moje 3 grosze.

Dominik
Użytkownik z 20-letnim stażem :]

oznacz moderatorów