anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem ze zwrotem obuwia

wistar77
#1 Nowicjusz#

Mam problem ze zwrotem obuwia ale wina nie jest po stronie sprzedawcy tylko po stronie inpostu lub allegro ( nie wiem). Po dokonaniu zwrotu (kod zwrotu był naklejony na paczce) okazało się że paczka nie dotarła do sprzedającego ( woj Świętokrzyskie) tylko krążyła gdzieś po woj. zachodniopomorskim  z powodu błędnie przypisanego podobno kodu pocztowego sprzedającego. W końcu z powrotem trafiła do mnie. Sprzedający ( bardzo kompetentna firma zwłaszcza Pani z którą się kontaktuję) wykonała wiele telefonów tym do Allegro ale sprawa dalej nie została załatwiona. Gdzieś jest straszny bałagan i nie mogę zrozumieć czy to po stronie Inpost czy Allegro. Paczkę mam u siebie od 2 grudnia 2024 i czekam na rozwiązanie sprawy.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

@wistar77 A znasz to ze jak zwrot ze Smartem to Ty jako kupujący po odstąpieniu od umowy zakupu nie jesteś stroną dla przewoźnika tylko Allegro i sprzedający. Sprzedający ma zwrócić Ci śrdoki niezwłocznie ale ma max 14dni od chwili odstąpienia od umowy zakupu lub nadania przesyłki.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

I jak zawsze lew zapomina dodać że kod zwrotu smart nie jest dowodem nadania oraz że zgodnie z ustawą sprzedawca może się wstrzymać z zwrotem środków do chwili odzyskania zwracanego towaru lub przedstawienia dowodu nadania którym kod allegro smart nie jest. @wistar77 allegro powinno ci udostępnić w ramach smart ponowną wysyłkę czyli przysłać etykietę nadawczą

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I jak zawsze wprowadzasz w błąd, kupujący przy zwrocie Smart nie jest stroną, Ciekawe jak piszesz o przesyłce Smart to powtarzasz że Allegro jest stroną a nie sprzedający, tak dwulicowość twoja.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Bo allegro jest operatorem pocztowym więc zawsze jest stroną bo to jest ich usluga przewozu. A potwierdzeniem odbioru jest dowód nadania z imieniem i nazwiskiem nadawcy adresem nadawcy oraz danymi odbiorcy a nie kod one z którego nic nie wynika to kupujący odpowiada za nadanie / spakowanie zwrotu wg ustawy i on odpowiada za uzupełnienie danych do zwrotu 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@wistar77 To pewnie sprawa z tego tematu:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/klient-nie-mo%C5%BCe-zwr%C3%B3ci%C4%87-to...

Pisałeś przez formularz kontaktowy z prośbą o wygenerowanie nowego kodu zwrotu?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@wistar77 A nie prościej było by odesłać przesyłkę na własny koszt > skoro firma jest taka kompetentna to na pewno zwróci pieniądze za przesyłkę > na pewno będzie dużo szybciej i bezproblemowo > niech Ci podadzą prawidłowy adres i kod pocztowy

oznacz moderatorów