Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający zwrócił pieniądze mam potwierdzenie oraz E-mail od alegro z potwierdzeniem zwrotu, że pieniądze są w drodze dostałem go osiem dni temu a pieniędzy nadal nie mam na kącie. nr zwrotu: 49979113-b4b7-11f0-96d5-25fc3c7b4a59
@Client:64335143 czy chodzi o zamówienie nr 9e730620-adf0-11f0-9ad0-4f2766909c3c?
Jeśli tak, to potwierdzam, że zwrot od sprzedającego zaksięgował się poprawnie 29.10.2025, zwroty przy płatności BLIK są widoczne przy dacie transakcji, więc sprawdź proszę swoje konto cofając się do 20.10.2025. Daj proszę znać, jeśli wciąż nie zlokalizujesz tego zwrotu poproszę o przesłanie do Ciebie jego potwierdzenia, abyś mógł wyjaśnić to z bankiem.
to wysilicie to potwierdzenie bo ja nie mam zwrotu...
Jeżeli bank anuluje płatność, to nie otrzymasz żadego przelewu przychodzącego czy innego zwrotu środków. Zostanie usunięta płatność z historii operacji i środku wrócą na saldo.
Natomiast w przypadku transakcji zostawała już w pełni rozliczona, to w takim przypadku zwrot środków otrzymasz przelewem od swojego banku. Bank ma do 14 dni na przelanie ci zwrotu, licząc od dnia następującego po otrzymaniu zwrotu od operatora płatności. Zazwyczaj trwa to ok 3-7 dni.
Bo Allegro chyba bankrutuje, bo blokuje już wypłaty sprzedawcom. Biora kasę za towar a sprzedawcom nie wypłacaja środków, zasłaniając sie weryfikacjami danych do przelewów, sprzawdzanie dowodów, danych firmy czy DAC7
@DrukujTanio proszę nie wprowadzaj innych osób w błąd.
Obowiązek weryfikacji danych wynika z ustawy i podlega jej każdy operator płatności. Nasze finanse mają się dobrze.
Wprowadza, nie wprowadza już to któryś raz widzę i to nie tylko na tym forum. Może zastanówcie się jak Wasza polityka wpływa na opinie... Choć w sumie i tak juz nie ma czego ratować. Nawet Azjatyccy koledzy lepiej o nią dbają...
@DrukujTanio jeszcze nie napisałeś😉