anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem ze zwrotem zamówienia, co robić?

maljan72
#1 Nowicjusz#

Witam, mam nieprzyjemną sytuację z sprzedającym otóż zamówiłam krzesło i krzesło, gdy przyszło rozpakowałam było jak się później okazało przedmiotem outletowy, (miało rdze), co było może i moim błędem, bo nie zauważyłam tego w opisie sprzedającego. Odesłałam krzesło i po tygodniu od odebrania przez sprzedającego krzesła (zwróciłam paczkę z outletowy krzesłem) dostałam wiadomość, że krzesło przyszło uszkodzone (co dla mnie jest śmieszne). Aktualnie czekam kolejny już tydzień za zwrotem i wciąż wysyłają mi wiadomość, że mam wejść w zwroty. Dodatkowo dodam, że krzesło było tak słabo zabezpieczone, że mi na miejscu sprzedającego byłoby wstyd. Ja starałam się zabezpieczyć krzesło i dostałam wiadomość, że jest uszkodzone i otrzymam połowę pieniędzy za zwrot. Wyraziłam zgodę, że ok niech będzie połowa. Sprawę chce pokierować dalej, ponieważ nie wyrażam zgody, aby robić ze mnie **piiip**ke i mi wmawiać. Dodatkowo dodam, że oparcie krzesła, które otrzymali,, niby,, odemnie było pomarszczone, ja gdy otrzymałam przesyłkę takie nie było. Gdzie mogę się udać z tym problemem? Jak zgłosić wiadomości z sprzedającym do allegro?? Proszę o pomoc

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@maljan72 Zawsze w takich przypadkach załatwiasz wszystko przez Allegro, otwierasz spor ze sprzedawcą ( na AL prywatny sprzedawca nie musi przyjmować zwrotów):https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Możesz także złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@maljan72 To był zakup na Allegro Lokalnie?

Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i w niej zgłoś problem. Po 24 godzinach od otwarcia poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek wypowiedzieć się w Dyskusji. Domagaj się zwrotu całej wpłaty, ale nie pisz nic o zwrocie konsumenckim towaru w ciągu 14 dni, tylko o reklamacji na podstawie rękojmi ze względu na niezgodność z opisem. Przy zasadnej reklamacji sprzedawca nie może Ci niczego potrącać, musi oddać wszystkie koszty, także koszt odesłania. Chyba że krzesło jest zgodne z opisem i chcesz go zwrócić bez podania przyczyny. W taki przypadku sprzedawca ma prawo potrącić cześć wpłaty ze względu na uszkodzenia towaru spowodowane przez kupującego. Jeśli masz pewność, że towar został odesłany w stanie nienaruszonym, nie zgadzaj się na zmniejszenie zwracanej wpłaty i proś w Dyskusji o pomoc Allegro.

Gdyby to nie przyniosło rozwiązania, zamknij Dyskusję po 14 dniach jako nierozwiązaną i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

To, że towar jest outletowy nie oznacza, że może być niezgodny z opisem i że nie można go zwracać.

Jeśli to zakup na zwykłym Allegro, Dyskusję otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@maljan72 nie widzę dyskusji dotyczącej tego zamówienia ani zwrotu zleconego przez tego sprzedającego. Załóż proszę dyskusję, w razie potrzeby po 24h będziesz mogła w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów