Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@MichVip chcesz odesłać --bo chcesz-- to na swój koszt jeśli przesyłka do Ciebie nie była w ramach ,,smart ,, , natomiast w przypadku niezgodności z opisem odsyłasz na reklamację z opisem wad / niezgodności /, a sprzedawca po jej uznaniu zobowiązany jest zwrócić Ci koszt odesłania .
@MichVip Jeżeli te różnice dotyczą kolorystyki dywanu, to wszystko zależy od tego jak było robione zdjącie, od ustawień monitora też. Napisz jakie są te różnice i podaj link do aukcji.
@MichVip Jeśli chodzi o Twój zakup z 10.04. to wprzypadku tej oferty nie masz możliwości darmowego zwrotu, ponieważ nie skorzystałeś z wysyłki w ramach Smart. Jeśli chcesz zwrócić ten dywan musisz go wysłać na własny koszt.