anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Między zakupem a zapłatą

MAMY ROZWIĄZANIE!
gc3000
#1 Nowicjusz#

Chciałem kupić smartfon na firmę/fakturę ale ALLEGRO automatycznie wpisał dane moje prywatne. Niestety zorientowałem się, że nie ma faktury po kliknięciu KUP, ale przed zapłaceniem. Chciałem podać dane do faktury, ale nie wiem gdzie i jak. Nie da się cofnąć, ani anulować "ZAKUPU". Wysłałem sprzedawcy dane do faktury, ale nie dostałem potwierdzenia, że mi wystawią poprawne dane. Co robić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

Zapłaciłeś już? Skontaktuj się ze sprzedawcą tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Zareaguje w ciągu 24 godzin - podaj jeszcze raz dane do faktury.

Jeśli nie zapłaciłeś możesz anulować zakup wysyłając mailem odstąpienie od umowy, to też anulowanie zakupu. Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda anulowania;

Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, niee, to nie sprzedającego wina że faktura się nie pojawiła, tylko allegro.

@gc3000, poproś w wiadomości sprzedającego, by ci wystawił fakturę na firmę
(pamiętaj, że stracisz możliwość zwrotu 14d)

oznacz moderatorów
gc3000
#1 Nowicjusz#

Dzięki. Anulowałem zakup. Następnym razem uważnie wpiszę dane do faktury.

oznacz moderatorów
Nadalfanka
#8 Zapaleniec#

Może pracuje do 16.00 - spróbuj telefonicznego kontaktu.

oznacz moderatorów