
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałem kupić smartfon na firmę/fakturę ale ALLEGRO automatycznie wpisał dane moje prywatne. Niestety zorientowałem się, że nie ma faktury po kliknięciu KUP, ale przed zapłaceniem. Chciałem podać dane do faktury, ale nie wiem gdzie i jak. Nie da się cofnąć, ani anulować "ZAKUPU". Wysłałem sprzedawcy dane do faktury, ale nie dostałem potwierdzenia, że mi wystawią poprawne dane. Co robić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapłaciłeś już? Skontaktuj się ze sprzedawcą tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Zareaguje w ciągu 24 godzin - podaj jeszcze raz dane do faktury.
Jeśli nie zapłaciłeś możesz anulować zakup wysyłając mailem odstąpienie od umowy, to też anulowanie zakupu. Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda anulowania;
Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki. Anulowałem zakup. Następnym razem uważnie wpiszę dane do faktury.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może pracuje do 16.00 - spróbuj telefonicznego kontaktu.