anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mimo wprowadzenia prawidłowych danych odbioru do paczkomatu nie mogę odebrać paczki.

Client:107240056
#1 Nowicjusz#

Nie mogę odebrać przesyłki z paczkomatu ponieważ pisze mi "przesyłka nie istnieje" po wprowadzeniu prawidłowego numeru telefonu i kodu odbioru. Sprawdziłem co może być problemem i okazało się że numer mój telefonu podany w wiadomości e-mail różni się jedną cyfrą od mojego rzeczywistego numeru telefonu (numer w wiadomości e-mail: 507 044 ***, mój prawdziwy numer: 537 044 ***). Próbowałem odebrać paczkę dwoma powyższymi numerami ale nic to nie dało. Poza tym nie mogę otworzyć paczkomatu zdalną aplikacją ponieważ po wpisaniu numeru przesyłki wyskakuje wiadomość "przesyłka nie istnieje. Sprawdziłem też pobliskie paczkomaty ale efekt był ten sam. Możliwość że paczkomat jest zepsuty jest zerowa ponieważ byłem naocznym świadkiem jego naprawy dwa dni temu. (Proszę o jak najbardziej szczegółową pomoc ponieważ jest to mój pierwszy zakup w Allegro) 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Client:107240056 

  A na pewno odbierasz z właściwego paczkomatu?

_____________
Kama
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Należy się w takiej sytuacji kontaktować z infolinią, a jak nic nie daje ze sprzedającym to On wpisowe nr, nadaje i jest odpowiedzialny za przesyłkę do chwili odbioru. A jaki to paczkomat?

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@LEW433 możesz, zaznaczyć w jakim języku piszesz?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

LF-owym 🤣

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A ruski troll zna polski?🤔 Widzę że nie zna, zajmij się wspomaganiem wojny .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pisz do sprzedającego, to on dopowiada za przesyłkę do chwili odbioru, odpowiadają Ci sprzedajacy a im nie jest na rękę żebyś pytał sprzedającego.🤔

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:107240056 wejdź w zakładkę ,, moje zakupy ,, rozwiń szczegóły , zweryfikuj numer telefonu , a na górze po lewej stronie masz kod do odbioru . Jak się uda pochwal się nam  sukcesem .pozdr.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Client:107240056 

Postaramy się pomóc w opisanej sprawie. Abyśmy mogli zweryfikować sytuację, prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat/messenger,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.

Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.

oznacz moderatorów