Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przepraszam bardzo ale jak macie przekazywać takie info to może lepiej usuńcie tą opcję zupełnie. Ja się czepiam sprzedającej, że wysyłka opóźniona, a ona wysłała wszystko w terminie.... Może lepiej dać odnośnik do śledzenia na stronie DPD i nie przekłamywać tak???
@kaliszaneczka-x fajnie ,że rozumiesz zaistniałą sytuację i właściwie do niej podchodzisz .
@kaliszaneczka-x Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczyła ta sytuacja. Przekażę Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu z prośbą o sprawdzenie dlaczego status przesyłki się nie zaktualizował.
NUMER ZAMÓWIENIA
I znowu. No kuźwa nie umiecie czegoś zrobić dobrze to proszę usunąć tą opcję i mnie nie wprowadzać w błąd. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Co Waszym zdaniem tu jest nie tak, żeby mnie straszyć??? Idzie sobie normalnie paczka, fakt że dzień wolniej ale według regulaminu przewoźnika w normalnym czasie bez opóźnień, a Wy mi takie COŚŚŚŚ pokazujecie.... I dlaczego zachęcacie do kontaktu ze sprzedającym? On się ma tłumaczyć dlaczego w czasie wysyłki nie uwzględniacie czasów deklarowanych przez przewoźnika i kłamiecie kupującym???Mówiłam nie życzę sobie mylnych informacji ze strony allegro...
@kaliszaneczka-x rozumiem, że może to powodować stres u kupującego, ale te statusy pojwiają się automatycznie i nikt nie analizuje gdzie jest przesyłka. Przekazauję Twoją uwagę do odpowiedniego zespołu.