Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Moja aplikacja nie działa gdy telefon korzysta z WIFI, działa tylko w internecie gdy korzystam z sieci komórkowej. Co to może być.?
@adamswiatek1 musiałbyś się dowiedzieć czy dostawca internetu nie ma nałożonej blokady lub sprawdzić zablokowane strony w konfiguracji modemu. Sprawdź też czy nie masz włączonego VPN na telefonie. Inne, standardowe pomysły to restart telefonu lub ponowna instalacja aplikacji.
Dziękuję Monika.
Aplikacja nie działa pod żadnym wifi, ani u mnie w pracy, ani w domu, ani u kolegi. Każde miejsce ma innego dostawcę internetu.
Wszystkiego inne aplikacje zakupowe jak **piiip**, alliexpress itd, działają be problemu
Jak przełączę na internet sieciowy, to Aplikacja allegro dziala beż problemu.
Ta sytuacja skała się po ostatniej aktualizacji aplikacji.
Reinstalowałem aplikacje kilka razy i to też nie pomogło.
@adamswiatek1 A masz w telefonie antywirusa ew. jakieś internet security?
Nie, nie mam żadnych antywirusów ani internet security. Nigdy nie miałem
@adamswiatek1 napisz prosz z jakiego systemu korzystasz i jaką masz wersję aplikacji, postaram się dowiedzieć co może powodować problem, ale te informacje będą niezbędne.
Dziękuję bardzo Moniko.
Mój telefon to Samsung S22+ z systemem ONE UI 5.1 , Android wersja systemu 15.
Aplikacja Allegro wersja 8.23.0
Z góry dziękuję
@adamswiatek1 Dziękujemy za te informacje, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Dziękuję serdecznie i czekam
@adamswiatek1 mam jeszcze jedną prośbę w tej sprawie 😊 Dział techniczny wrócił do nas z prośbą o przesłanie filmiku na którym widoczny będzie ekran telefonu i problem jaki się pojawia, gdy jesteś podłączony do wifi.
Poprosili także o potwierdzenie, że nie korzystasz z VPN na telefonie.
Jeśli możesz nagrać taki filmik, to bardzo proszę o przesłanie go na adres spolecznosc@allegro.pl, przekażę go do Działu technicznego i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam od nich odpowiedź.
Oczywiscie, nie ma problemu.
Dzis wieczorem jak wroce po pracy postara sie zrobic to .
Dziekuje
@adamswiatek1 bardzo dziękuję!
Czekam na wiadomość i miłego dnia 😊
Witam, mam ten sam problem czy już wiadomo jaki może być problem dlaczego nagle aplikacja przestała działać pod wifi?
Na razie czekam na odpowiedz od Pani Moniki.
Wyslalem film z problemem do niej jakis czas temu i coagle czekam
@adamswiatek1 bardzo mi przykro, ale nigdzie nie widzę przesłanego od Ciebie filmiku. 😞 Czy możesz przesłać go jeszcze raz? Niezwłocznie przekażę go do działu technicznego. Jakbym Cię mogła prosić o komentarz z informacją, gdy już wyślesz plik.
Witam.
Email zostal wyslany 7-go lipca na adres: spolecznosc@allegro.pl
Wyslalem go ponownie wlasnie teraz
@adamswiatek1 bardzo mi przykro, ale nie otrzymaliśmy od Ciebie wiadomoci ani teraz, ani 7 lipca. Napisz proszę do nas przez formularz i powołaj się na sprawę numer 34130136.
Hej. Mam podobnie:
Na wifi timeout przy ładowaniu apki/ szukaniu ITP.
Przełączam na dane komórkowe i szybko działa.
**piiip**s I inne apki działają bez takich problemów.
Od dłuższego czasu: - na danych komórkowych otwiera się i wyszukuje szybko - na wifi strasznie długo to trwa. Często timeout. Wtedy wyłączam wifi i od razu śmiga. Z innymi apkami tak nie ma, tylko z allegro. Dość irytujące. Nie wiem gdzie szukać powodu. Pomysły co sprawdzić? MAC stały, na routerze przypisany IP w DHCP, A w apce jest coś na co warto zwrócić uwagę?
Udało sie rozwiązać problem?
U mnie na S10 to samo u mamy na s21 również pod wifi apka nie działa.
@43121155 W celu weryfikacji problemu proszę Cię o nagranie filmiku, na którym widoczny będzie ekran telefonu i problem, jaki się pojawia, gdy jesteś podłączony do wifi. Filmik wyślij na adres spolecznosc@allegro.pl, a w wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku.
Proszę Cię również o potwierdzenie, że nie korzystasz z żadnego VPNa oraz o rozwinięcie "S10" i "S21".