anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja aplikacja nie działa pod WiFi

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Witam. Moja aplikacja nie działa gdy telefon korzysta z WIFI, działa tylko w internecie gdy korzystam z sieci komórkowej. Co to może być.?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 musiałbyś się dowiedzieć czy dostawca internetu nie ma nałożonej blokady lub sprawdzić zablokowane strony w konfiguracji modemu. Sprawdź też czy nie masz włączonego VPN na telefonie. Inne, standardowe pomysły to restart telefonu lub ponowna instalacja aplikacji.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję Monika. 

Aplikacja nie działa pod żadnym wifi, ani u mnie w pracy,  ani w domu, ani u kolegi. Każde miejsce ma innego dostawcę internetu.

Wszystkiego inne aplikacje zakupowe jak **piiip**, alliexpress itd, działają be problemu 

Jak przełączę na internet sieciowy,  to Aplikacja allegro dziala beż problemu. 

Ta sytuacja skała się po ostatniej aktualizacji aplikacji.

Reinstalowałem aplikacje kilka razy i to też nie pomogło. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@adamswiatek1 A masz w telefonie antywirusa ew. jakieś internet security?

oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Nie, nie mam żadnych antywirusów  ani internet security.  Nigdy nie miałem 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 napisz prosz z jakiego systemu korzystasz i jaką masz wersję aplikacji, postaram się dowiedzieć co może powodować problem, ale te informacje będą niezbędne. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo Moniko.

Mój telefon to Samsung S22+ z systemem ONE UI 5.1 , Android wersja systemu 15.

Aplikacja Allegro wersja 8.23.0

Z góry dziękuję 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adamswiatek1 Dziękujemy za te informacje, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję serdecznie i czekam 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 mam jeszcze jedną prośbę w tej sprawie 😊 Dział techniczny wrócił do nas z prośbą o przesłanie filmiku na którym widoczny będzie ekran telefonu i problem jaki się pojawia, gdy jesteś podłączony do wifi. 
Poprosili także o potwierdzenie, że nie korzystasz z VPN na telefonie. 
Jeśli możesz nagrać taki filmik, to bardzo proszę o przesłanie go na adres spolecznosc@allegro.pl, przekażę go do Działu technicznego i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam od nich odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Oczywiscie, nie ma problemu.

 

Dzis wieczorem jak wroce po pracy postara sie zrobic to .

 

Dziekuje

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 bardzo dziękuję!
Czekam na wiadomość i miłego dnia 😊

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

luki_cube
#1 Nowicjusz#

Witam, mam ten sam problem czy już wiadomo jaki może być problem dlaczego nagle aplikacja przestała działać pod wifi? 

oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Na razie czekam na odpowiedz od Pani Moniki.

Wyslalem film z problemem do niej jakis czas temu i coagle czekam

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 bardzo mi przykro, ale nigdzie nie widzę przesłanego od Ciebie filmiku. 😞 Czy możesz przesłać go jeszcze raz? Niezwłocznie przekażę go do działu technicznego. Jakbym Cię mogła prosić o komentarz z informacją, gdy już wyślesz plik. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Witam.

Email zostal wyslany 7-go lipca  na adres: spolecznosc@allegro.pl

 

Wyslalem go ponownie wlasnie teraz

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 bardzo mi przykro, ale nie otrzymaliśmy od Ciebie wiadomoci ani teraz, ani 7 lipca. Napisz proszę do nas przez formularz i powołaj się na sprawę numer 34130136. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

elvis921
#1 Nowicjusz#

Hej. Mam podobnie:

Na wifi timeout przy ładowaniu apki/ szukaniu ITP.

Przełączam na dane komórkowe i szybko działa.

**piiip**s I inne apki działają bez takich problemów.

 

Od dłuższego czasu: - na danych komórkowych otwiera się i wyszukuje szybko - na wifi strasznie długo to trwa. Często timeout. Wtedy wyłączam wifi i od razu śmiga. Z innymi apkami tak nie ma, tylko z allegro. Dość irytujące. Nie wiem gdzie szukać powodu. Pomysły co sprawdzić? MAC stały, na routerze przypisany IP w DHCP, A w apce jest coś na co warto zwrócić uwagę?

 

oznacz moderatorów

43121155
#1 Nowicjusz#

Udało sie rozwiązać problem? 

U mnie na S10 to samo u mamy na s21 również pod wifi apka nie działa.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@43121155 W celu weryfikacji problemu proszę Cię o nagranie filmiku, na którym widoczny będzie ekran telefonu i problem, jaki się pojawia, gdy jesteś podłączony do wifi. Filmik wyślij na adres spolecznosc@allegro.pl, a w wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku. 

Proszę Cię również o potwierdzenie, że nie korzystasz z żadnego VPNa oraz o rozwinięcie "S10" i "S21". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów