anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja aplikacja nie działa pod WiFi

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Witam. Moja aplikacja nie działa gdy telefon korzysta z WIFI, działa tylko w internecie gdy korzystam z sieci komórkowej. Co to może być.?

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 musiałbyś się dowiedzieć czy dostawca internetu nie ma nałożonej blokady lub sprawdzić zablokowane strony w konfiguracji modemu. Sprawdź też czy nie masz włączonego VPN na telefonie. Inne, standardowe pomysły to restart telefonu lub ponowna instalacja aplikacji.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję Monika. 

Aplikacja nie działa pod żadnym wifi, ani u mnie w pracy,  ani w domu, ani u kolegi. Każde miejsce ma innego dostawcę internetu.

Wszystkiego inne aplikacje zakupowe jak **piiip**, alliexpress itd, działają be problemu 

Jak przełączę na internet sieciowy,  to Aplikacja allegro dziala beż problemu. 

Ta sytuacja skała się po ostatniej aktualizacji aplikacji.

Reinstalowałem aplikacje kilka razy i to też nie pomogło. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@adamswiatek1 A masz w telefonie antywirusa ew. jakieś internet security?

oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Nie, nie mam żadnych antywirusów  ani internet security.  Nigdy nie miałem 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 napisz prosz z jakiego systemu korzystasz i jaką masz wersję aplikacji, postaram się dowiedzieć co może powodować problem, ale te informacje będą niezbędne. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo Moniko.

Mój telefon to Samsung S22+ z systemem ONE UI 5.1 , Android wersja systemu 15.

Aplikacja Allegro wersja 8.23.0

Z góry dziękuję 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@adamswiatek1 Dziękujemy za te informacje, wrócimy do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Dziękuję serdecznie i czekam 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 mam jeszcze jedną prośbę w tej sprawie 😊 Dział techniczny wrócił do nas z prośbą o przesłanie filmiku na którym widoczny będzie ekran telefonu i problem jaki się pojawia, gdy jesteś podłączony do wifi. 
Poprosili także o potwierdzenie, że nie korzystasz z VPN na telefonie. 
Jeśli możesz nagrać taki filmik, to bardzo proszę o przesłanie go na adres spolecznosc@allegro.pl, przekażę go do Działu technicznego i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam od nich odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Oczywiscie, nie ma problemu.

 

Dzis wieczorem jak wroce po pracy postara sie zrobic to .

 

Dziekuje

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 bardzo dziękuję!
Czekam na wiadomość i miłego dnia 😊

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

luki_cube
#1 Nowicjusz#

Witam, mam ten sam problem czy już wiadomo jaki może być problem dlaczego nagle aplikacja przestała działać pod wifi? 

oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Na razie czekam na odpowiedz od Pani Moniki.

Wyslalem film z problemem do niej jakis czas temu i coagle czekam

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 bardzo mi przykro, ale nigdzie nie widzę przesłanego od Ciebie filmiku. 😞 Czy możesz przesłać go jeszcze raz? Niezwłocznie przekażę go do działu technicznego. Jakbym Cię mogła prosić o komentarz z informacją, gdy już wyślesz plik. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

adamswiatek1
#8 Zapaleniec#

Witam.

Email zostal wyslany 7-go lipca  na adres: spolecznosc@allegro.pl

 

Wyslalem go ponownie wlasnie teraz

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@adamswiatek1 bardzo mi przykro, ale nie otrzymaliśmy od Ciebie wiadomoci ani teraz, ani 7 lipca. Napisz proszę do nas przez formularz i powołaj się na sprawę numer 34130136. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

elvis921
#1 Nowicjusz#

Hej. Mam podobnie:

Na wifi timeout przy ładowaniu apki/ szukaniu ITP.

Przełączam na dane komórkowe i szybko działa.

**piiip**s I inne apki działają bez takich problemów.

 

Od dłuższego czasu: - na danych komórkowych otwiera się i wyszukuje szybko - na wifi strasznie długo to trwa. Często timeout. Wtedy wyłączam wifi i od razu śmiga. Z innymi apkami tak nie ma, tylko z allegro. Dość irytujące. Nie wiem gdzie szukać powodu. Pomysły co sprawdzić? MAC stały, na routerze przypisany IP w DHCP, A w apce jest coś na co warto zwrócić uwagę?

 

oznacz moderatorów

43121155
#1 Nowicjusz#

Udało sie rozwiązać problem? 

U mnie na S10 to samo u mamy na s21 również pod wifi apka nie działa.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@43121155 W celu weryfikacji problemu proszę Cię o nagranie filmiku, na którym widoczny będzie ekran telefonu i problem, jaki się pojawia, gdy jesteś podłączony do wifi. Filmik wyślij na adres spolecznosc@allegro.pl, a w wiadomości dodaj również link do bieżącego wątku. 

Proszę Cię również o potwierdzenie, że nie korzystasz z żadnego VPNa oraz o rozwinięcie "S10" i "S21". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów