anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Moja dyskusja została zakończona, mimo ze nie dało się szybciej dostarczyć informacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
japmar
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Witam, zgodnie z regulaminem dyskusja może trwać tylko 30 dni. W moim wypadku musiałem zgłosić reklamacje do przewoźnika DPD i przewoźnik ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Łączny czas dyskusji, odpowiedzi na reklamacje, uzupełnienie reklamacji przekracza okres 30 dni. To nie wynika z mojego niedopatrzenia, ale z tego, ze te terminy są nie do dotrzymania. Czuje się poszkodowany w tej sytuacji. Moja dyskusja została zakończona automatycznie a ja zostałem z uszkodzonym towarem. Co robić? 
nadal oczekuje na rozpatrzenie reklamacji przez DPD (musiałem jeszcze złożyć dodatkowe dokumenty i wyjaśnienia). 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
pinsplash
#21 Demiurg#

@japmar Jeżeli ty jesteś przedsiębiorcą i towar został uszkodzony w drodze to kupującego - tak czy inaczej ty za niego odpowiadasz. Kupującego nie obchodzi Twoja dyskusja z przewoźnikiem.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@japmar klient zapłacił TYLE ile sobie życzyłeś PRAWDA ?? , a towaru nie otrzymał . Uważasz ,że ma czekać na koniec Twoich przepychanek z przewoźnikiem ? jeśli tak to powiem Ci że się mylisz .

oznacz moderatorów
japmar
#7 Wielbiciel#

Ale to ja kupiłem towar, to ja za niego zapłaciłem.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@japmar 14 czerwca umieściliśmy wiadomość, że dyskusja trwa już 14 dni i zapytaliśmy czy udało się rozwiązać problem, ponieważ nikt nie odpowiedział 30 czerwca zakończyliśy dyskusję jako rozwiązaną. Napisałam już w tej sprawie do zespołu, który zajmuje się dyskusjami, poczekaj proszę na naszą odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@japmar No i stała się jasność dzięki @la_nika 😁 - nie odpisałeś, nie wyjaśniłeś - dostałeś po uszach.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@japmar otrzymałam odpowiedź, że w tej sytuacji możesz złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
japmar
#7 Wielbiciel#

Mam już decyzje z DPD. Nie mogłem odpisać w dyskusji, bo co miałem pisać? Ze dalej czekam? Czy to by wydłużyło czas? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@japmar Powiedz dlaczego ty składałeś reklamacje w DPD?

oznacz moderatorów
japmar
#7 Wielbiciel#

Bo obsługa Allegro odpisała w dyskusji, ze ktoś z nas powinien tej drogi spróbować. Zdecydowałem się wiec jak najszybciej napisać, 5 lipca dostałem odpowiedz ze błotnik był zle zapakowany - tylko owinięty folia strech.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@japmar Zawsze jak kupujesz w zakupie konsumenckim nie składaj reklamacji, taki obowiązek ciąży na sprzedającym i to on odpowiada za towar do chwili doręczenia a nie przewoźnik. Po co Ci kłopoty.

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
Zawsze jak kupujesz w zakupie konsumenckim nie składaj reklamacji

Nie wprowadzaj kupujących w błąd. Jeżeli konsument odebrał przesyłkę - to na niego przeszło ryzyko ew. uszkodzeń rzeczy.
Jeżeli kupujący miał pewność, że do uszkodzenia rzeczy nie doszło po odbiorze przesyłki to jedynym sposobem na ew. wykazanie tego jest właśnie złożenie reklamacji u przewoźnika przez kupującego (sprzedawca nie ma obowiązku, ani może nie mieć interesu składać reklamację na przesyłkę doręczoną bez zastrzeżeń).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów