Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja wiadomość do sprzedającego została zablokowana, choć nie dotyczyła bezpośrednio wystawionej aukcji. Jakim prawem allegro czyta i analizuje maile m. użytkownikami portalu? Proszę o podanie podstawy prawnej a nie cytatu z regulaminu, bo w tej sytuacji nie ma on zastosowania.
@Obalski Jest tylko podstawa regulaminowa. Jeśli się z nią nie zgadzasz, możesz wystąpić na drogę prawną. Allegro wie, że prawie na pewno tego nie zrobisz.
Weź adres mail i napisz bezpośrednio, allegro blokuje ponieważ chce żeby wszystkie transakcje odbywały się u nich, chodzi o kasę.😁
@Obalski, w trosce o wspólne bezpieczeństwo, mamy wewnętrzny mechanizm, który analizuje poprawność treści wiadomości oraz wyszukuje w nich nieprawidłowe zwroty. Nadawcy takiej wiadomości otrzymują odpowiedni komunikat.
Wiem, że macie taki mechanizm, bo o nim piszę (czytaj ze zrozumieniem)- pytam o podstawę prawną takiego mechanizmu! O jakim bezpieczeństwie piszesz? Czy mogę czuć się bezpiecznie, jeśli moje prywatne wiadomości są kontrolowane i analizowane? Zamierzam zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.
@Obalski, regulamin Allegro jest podstawowym dokumentem regulującym prawa i obowiązki użytkowników serwisu. Zakładając konto w serwisie użytkownicy jednocześnie akceptują wszystkie postanowienia regulaminu, który jednoznacznie wskazuje na to, że:
13.5. Allegro.pl zastrzega sobie prawo do filtrowania i zatrzymywania wiadomości wysyłanych przez Użytkowników w ramach narzędzi udostępnionych w Allegro, w szczególności jeśli mają charakter spamu, zawierają treści naruszające niniejszy Regulamin lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu Użytkowników.
@mr_oma ten system jest naprawde ciekawy.
Kiedyś napisałem klientowi że nie sprzedajemy poza allegro ( dokładnie tak to było sformułowane) to wiadomośc była analizowana około 40 minut 🙂 .
Chyba dopiero ktos ją"ręcznie" zaakceptował 🙂
Lecz z drugiej strony klient potrafił tak zręcznie sformulować pytanie że system tego nie wychwycił.
@_Likos_, wiadomo, że taki wewnętrzny mechanizm nie będzie działał idealnie, ale w znaczącej większości przypadków spełnia swoją rolę - dba o bezpieczeństwo użytkowników. 🙂
Dalej nie rozumiem, w jaki sposób Allegro dba o moje bezpieczeństwo, analizując moją korespondencję? Powtarzam - moje zapytanie do sprzedającego, NIE DOTYCZYŁO ŻADNEJ AUKCJI ISTNIEJĄCEJ NA PORTALU!!
A dla Pani wiadomości- zakładałem konto na Allegro, kiedy jeszcze był to portal przyjazny wszystkim użytkownikom. Intuicyjny i prosty w obsłudze. Teraz to koszmar, potworek z mnóstwem zakładek w zakladkach, bzdurnych wymagań i z kosmicznymi prowizjami. Szkoda...
Wszystkie wiadomości wysyłane przez serwis Allegro są inwiligowane, sprawdzane i monitorowane przez serwis Allegro. Np. napisz sprzedającemu, że chcesz kupić towar poza Allegro, a jeszcze niech sprzedający Ci złoży taką ofertę a ze stopki zapomni usunąć adres swojego sklepu internetowego - wiadomość nie zostanie dostarczona, a obie strony otrzymają ostrzeżenia. To jest tzw. "Wielki Brat" w wersji Allegro.
Jedyny sposób na swobodną wymianę korespondencji - odszukaj adres e-mail do sprzedawcy lub podaj swój.