
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pół godziny temu, chciałem kupić coś na Allegro a tu BLIK zniknął z opcji płatności.
Wybrałem więc przelew a potem już w banku BLIK. Zapłaciłem, wszystko poszło ok. Zdjęło z konta bankowego pieniądze, a w Allegro cały czas "płatność rozpoczęta".
Gratulujemy Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie to samo 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też mam ten sam problem. Jest tylko informacja że czeka na potwierdzenie płatności

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekać do końca następnego dnia ? Czyżby PayU wysyłało pieniądze klientów na szybkie lokaty czy co w kulki lecą i tyle 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie jest to samo. Rozmawiałem z konsultantem i powiedział mi, że czas księgowania wpłaty jest do końca dnia następnego ☹️ Czyli pewnie mają awarię bo zawsze trwało to minutę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To prawda co do czasu księgowania, ale maile z PayU w ogóle nie przychodzą o rozpoczętej transakcji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapłaciłam za zamówienie blikiem ponad godzinę temu. Nadal pokazuje płatność w toku, a z konta pieniądze są ściągniete
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zamówiłem produkty ściągnęło mi kasę z konta anulowałem zakup jeszcze raz kupiłem przez Allegro pay dalej ta sama sytuacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, Chętnie podepnę się pod temat, miałem dokładnie tak samo. Ściągnęło pieniądze z konta, sprzedający ich nie otrzymał, anulowałem zakup. Co teraz? Co z moimi pieniędzmi?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam podobnie, kupiłem coś, zapłaciłem ale sprzedawca ma oznaczone jako niezapłacone

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziś kupiłem produkt na Allegro. Wybrałem przelew w mBank'u, Allegro mnie przekierowani do banku, dokonałem płatności, pieniądze zostały pobrane z konta i już mogę pobrać potwierdzenie przelewu. Ale na Allegro jest ciągle oczekiwanie na potwierdzenie przelewu już od ponad godziny. Normalnie było to błyskawicznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry
dwie godziny temu opłaciłam zamówienie, pobrało mi pieniądze z konta a płatność przy zamówieniu nadal jest w toku.
Sprzedwaca nie może wysłać bo nie ma płatnośći, ja nie mogę anulować wpłaty bo już ode mnie wyszła.
Co zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem, ale płatność Blikiem 😕
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy to globalna awaria?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ten sam problem, płatność przelewem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem. Od kilku godzin "płatność w toku", mimo, że pieniądze zostały pobrane z konta. W moim przypadku Google Pay. Wcześniej nie miałem takich problemów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to samo u mnie allegro nie odpowiada na maile

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupiłam zamówienie za ok. 50 zł używając karty podarunkowej 50 zł. Obowiązkową złotówkę zapłaciłam przelewem w Alior Banku. Zauważyłam, że ta złotówka już została pobrana z mojego konta i wszystko powinno działać w porządku.
Warto zaznaczyć, że stworzyłam konto dziś, oraz należy ono do Allegro Junior, jednak nie powinno sprawiać to problemów. czekam ok. godzinę, a status zamówienia nadal nie uległ zmianie. Co robić? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Godzinę temu zaplaciłam BLIK, sprawdziłam - konto zostało obciążone, ale cały czas widniej w statusie "płatność w toku" . Pierwszy raz mam taką sytuację. Co z tym zrobić?