Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Od dłuższego czasu mam zablokowane konto,nie tylko na możliwość sprzedaży ale i także nie mogę niczego zakupić.
Konsultanci z którymi piszę nie potrafią napisać z jakiego powodu to konto jest zawieszone,w czym naruszyłam regulamin.
Jedynie podają lakoniczne wypowiedzi o tym ze muszę zweryfikować konto,czy aby to na pewno ja mam dostęp do konta.
Jedynym sposobem jak piszą jest wysłanie skanu dokumentu tożsamości z selfie.
Problem w tym że nie chcę wysyłać zdjęć dokumentu tożsamości w czasach kiedy na każdym kroku czai się oszust albo czyta się o masowym wycieku danych osobowych,poza tym już kiedyś zostałam oszukana w sieci.
Chyba jest inny sposób na weryfikację tożsamości.
Zablokowano mi możliwość zakupów,w sytuacji kiedy mam raty od nowa oraz kartę wirtualna za którą ponoszę koszty a nie mogę z niej korzystać.
Pozrdrawiam
@neo0311 tak jak pisaliśmy w wiadomościach e-mail, weryfikacja jest dobrowolna, a skany dokumentów są niezwłocznie i trwale usuwane z naszych serwerów. Chcemy mieć pewność, że z konta korzysta uprawniona do tego osoba.
Rozumiem Twoją ostrożność, jednak przesłanie skanu dokumentów, o które prosiliśmy jest jedynym sposobem na weryfikację.
bla bla wciąz ta sama śpiewka.
A wciąż nie podaliście powodu,dlaczego przeprowadzana jest ta weryfikacja?
Macie jakies sygnały że ktoś inny używa tego konta?Czy zgłaszałam jakieś nieprawidłowości?
Gdzie złamałam regulamin że zablokowaliście mi konto?
Jesteście coraz to gorszym serwisem,a wasze wypowiedzi są mało kompetentne.
Czas coś zmienić z tymi skanami dowodów, w sieci nic nie ginie.🤔
Potem wychodzą takie kwiatki jak wypływ danych,a ludzie dostają zawiadomienia o niespłaconym kredycie