Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prosze o pomoc moderacje bo nie wiem co w takiej sytuacji zrobic
zakupilem rybki na allegro kilka dni temu i gdy przyszly okazalo sie ze rybki odbiegaja od tego co jest na zdjeciu w aukcji! ja jako konsument mam prawo na allegro wystawic komentarz negatywny i tak zrobilem
problem w tym ze sprzedajacy neka mnie telefonami pozno wieczorem i wypytuje czy mozemy sie dogadac
czy tak to ma dzialac? przekupstwo tylko po to zeby miec pozytywne opinie? i niezszargane 100% na allegro?
co z tym zrobic? dziala mi to na nerwy!! mam sie bac wystawiac negatyw na allegro? do tego to wszystko prowadzi
przez takie zagrywki nieuczciwi sprzedajacy sa uznawani za tych uczciwych bo sztucznie reperują swoja opinie
pomijajac juz wszystko to jakim prawem sprzedajacy ma dostep do moich danych jak numer telefonu ktory jest widoczny na koncie allegro a nie na zamowieniu ktore zlozylem (wpisalem inny numer)????? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@shockwave1403 Kupujący stosuje się do wskazówek Allegro:
Nawet jeśli wysłał już prośbę, kliknął, że "zrobione" to dopóki Kupujący nie da 5 gwiazdek, to przez 90 dni, codziennie sprzedający dostanie "zadanie na dziś". 😄
allegro widze szczuje sprzedających ostro...
@shockwave1403 Jest pewien sposób na odwzajemnienie się sprzedawcy.
Otwierasz tak zwaną dyskusję, czyli klikasz "zgłoś problem z zakupem"
Zgłaszasz niezgodność zakupionych rybek z ofertą. Teoretycznie powinieneś odesłac rybki do wymiany (naprawy) ale nie odsyłasz - szkoda rybek.
Domagasz się naprawy szkody (może niech przemaluje rybki) albo zwrotu pieniedzy.
Jeżeli dyskusji nie zakończysz jako rozwiązanej sprzedający będzie miał kolejne obnizenie jakości sprzedaży i kolejne problemy.
Opinie masz prawo zmienić, zaproponuj mu zmianę na gorszą.
@br. Tylko po co ma zgłaszać w dyskusji niezgodność rybek z ofertą? Skoro tamten dzwoni tzn że chce się jakoś dogadać np wymienić rybki czy dosłać nowe. @shockwave1403 czy ty przedstawiłeś jasno swoje stanowisko w tej sprawie sprzedawcy? Że nie życzysz sobie by dzwonił? Że zgłosisz sprawę nękania? Bo wiesz sprzedawca nie wróżka mogłeś mu uwalić sprzedaż albo zbanowali mu konto i teraz musi się dogadać.
@az1rael On nie dzwoni po to żeby naprawić szkodę, dogadać się, lecz żeby kupujacy umożliwił mu dalszą sprzedaż, dalsze oszukiwanie klientów.
Oczywiście serwis mu to umożliwia, więcej oszustw = wyższy zysk.
A oszustów, naciągaczy trzeba po prostu tepić.
@br. Nie znamy szczegolow wiec nie wyjezdzaj od razu z oszustem bo przypadkow ze sprzedawca sie pomylil a kupujacy wali nega ze swietym oburzeniem bo moge nie brakuje. Patologi po obu stronach nie brak. Winne jest allegro z uposledzonym systemem punktacji i komentarzy przykladow jest mnostwo od oceniania negatywnie towaru ktorego nie mialo sie w lapie po wystawianie nega za brak gratisa. Niech allegro szyfruje dane na kartach przesylek w tym nr tel do odczytania skanerem przez kuriera.
@az1rael OK, może akurat ten sprzedawca jest daltonistą nie oszustem, ale jesli źle widzi do może niech poszuka innej pracy a nie sprzedaje kolorowe rybki, bo tym sposobem szkodzi klientom i sobie też przy okazji.
System ocen Allegro jest zły, ale temat jest nie o systemie lecz o bezczelności niektórych.
ps. na etykietach inpost telefon jest ukryty, tylko dwie cyfry są widoczne
@br. Chodziło mi o ogólne całkowite szyfrowanie danych wrażliwych bo po co nr telefonu jak jest wewnętrzny system wiadomości. Tylko trzebaby poprawić jego działanie. Akurat w przypadku rybki to wrażenia kolorystyczne to są bardzo subiektywne chyba że wysłał nie ten gatunek ryby... pomyłki się wszak zdarzają
@az1rael Tak przy okazji, dziwne że nikt nie stanął w obronie sprzedajacego i nie napisał ze sprzedawca jest bez winy, przecież kupujący powinien ocenić przedmiot zakupu, rybki, a nie sprzedającego.
@br. zapoznaj się z całym wątkiem , znajdziesz stanowisko sprzedawcy ... nieco doświadczonego
Trudno żeby rybki były identyczne jak na zdjęciu ,marchewka w gazetkach z marketu też jest piękana ,,a na półce wygląda ,, nieco inaczej ,,
@mdrogeria "...zapoznaj się z całym wątkiem , znajdziesz stanowisko sprzedawcy ... nieco doświadczonego "
A po co miałbym się zapoznawać z całym wątkiem? nie uczestniczę przecież w konkursie na doświadczonego sprzedawcę.
W wątku nie chodzi o to czy opinia była trafna czy może niesłuszna, chodzi o to czy kupujący ma prawo do wystawiania opinii. Opinia ma być subiektywna - bo tak się kupującemu wydaje - tak mówi regulamin Allegro. Nie jest ważne jaki kolor ma marchewka, ważne jak widzi ten kolor kupujący.
A sprzedający nie powinien w żaden sposób wpływać na wystawianie opinii, analogicznie jak na zeznania świadka w sądzie.
Takie jest moje zdanie.
@br. a zauważyłeś może na zrzucie jakie jest stanowosko allegro w sytuacji ?
@mdrogeria Oczywiście że zauważyłem.... to się nazywa szczucie, ale przecież wątek nie o szczuciu lecz jak się przed szczuciem bronić.
Nie mam zamiaru pochwalać ani postepowania Allegro ani sprzedającego za to że gorliwie wykonuje zalecenia. Piszę to co myślę i jak być powinno.
Czytałem że Ochojska zaproponowała żeby 15 października ogłosić w Polsce Dniem Dziękczynienia. Może na Allegro też kiedyś taki dzień będzie, na razie sprawy idą w dobrą stronę, ceny akcji spadają.
Moderatorki pewnie stoją z transparentami na deszczu przed budynkiem Allegro bo jakoś ostatnio mało je widać.
@br. a cenzurę zauważyłeś?
@az1rael " a cenzurę zauważyłeś?"
Ja już niejednego piszącego tutaj wspominam, czasem też wydaje mi się że coś napisałem ale potem tego nie ma, czyżbym zapomniał wysłać?
Ale ostatnio takich zniknięć tekstów jakby mniej, ciekawe czy ten tekst o szczuciu zostanie czy zniknie?
To patrz dałem ci łapkę i nie podrosło ci w statach @br.
@br. kolejny przykład , czekam na paczkę , niby nic dziwnego , przewidywany termin doręczenia piątek - poniedziałek , tąką oto mam inforrmację w karcie zakupu , zadzwoniłem do kuriera i sprawa się wyjaśniła , ale zacne allegeo musi wtrynić nosa i z buta zasugerowsac dyskusję .
@br. nie przesadzaj ja się staram być obiektywny nie jeżdżę po kimś kto się w wątku nie obroni jak po łysej kobyle
dobrze napisane
mam wrazenie ze dzwoni tylko po to zeby oddac hajs za rybki i zebym usunal komentarz
a on naciagnie dalej ludzi na produkt ktorego faktycznie nie ma
wiekszosc klientow nie zawalczy o swoje i machnie ręka na rybki ze sie roznia od tego co jest widoczne na aukcji
1 osoba na 100 znowu sie do niego odezwie i znowu jej odda hajs zeby usunela negatywa i tak w kółko!
No nawet 2 "ukrytych" tu ogarów masz na wątku