Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Allegrowicze, kupuję na tym portalu od nastu lat, wydałam tu mnóstwo pieniędzy, staram się być odpowiedzialną Kupującą, wystawiać sprawiedliwe oceny i komentarze, bo wiem, że to się liczy w naszej społeczności. Ostatnio jestem coraz bardziej zirytowana telefonami i mailami od Sprzedających, niezadowolonych z mojej oceny czy komentarza. Przy czym to nie musi być 1/5! Ucięłam jedną gwiazdkę za niezgodność produktu z opisem (JEDNĄ gwiazdkę) i już mam dyskusję ze Sprzedającą, dlaczego tę gwiazdkę ucięłam. I czy nie mogłam wcześniej skontaktować się, to byśmy rozwiązały problem polubownie. Otóż NIE! Nie mogłam i nie chciałam, bo życzę sobie, by oceny i komentarze Kupujących były sprawiedliwe!! A nie wymuszone! Opieram się na nich często przed zakupem, więc powtarzam: ŻYCZĘ SOBIE, by były miarodajne. Dochodzi do jakiegoś kuriozum, że BOJĘ SIĘ wystawić choć lekko zaniżoną ocenę i nie do końca bałwochwalczy komentarz, bo wiem, że za chwilę będę miała telefon albo maila od niezadowolonego Sprzedającego. Ludzie, skoro kupujący jest niezadowolony, to może i sprzedający powinien być?! Że zamiast nisko oceniać, mogę odesłać towar? Owszem, tak czasem robię, ale mimo to ocenę i komentarz pozostawiam, bo tak nakazuje mi uczciwość wobec siebie samej i Społeczności. Ostatnio oceniłam ponad 200 przedmiotów, w 99% dostały same 5/5, napisałam sporo komentarzy typu "Genialny", "Uwielbiam", "Doskonała jakość", ale parę było negatywnych, bo rozczarowałam się produktem i MAM DO TEGO PRAWO! Mam prawo napisać, dlaczego jestem rozczarowana! Dochodzi do tego - wierzcie albo nie - że Sprzedający proponuje wynagrodzenie za usunięcie (zasłużonego) negatywnego komentarza! To się naprawdę robi chore....... Co na to Allegro? Jest Za wymuszaniem pozytywnych komentarzy? PRZECIW? Uważam, że dane kupującego powinny być ukryte. By komentarz był anonimowy (z opcją usunięcia go poprzez portal Allegro). Niedopuszczalne jest, że nękają mnie telefonicznie/mailowo sprzedający niezadowoleni z mojej oceny. To ICH problem, nie mój!! Oni wystawili na sprzedaż badziewie, które nie działa, nie ładuje (iPhona), nie sprawdza się, etc.... Mam dosyć.
Czy przypadkiem nie ja powinnam dodać takiego sprzedawcę do Czarnej Listy? Nie pomyliłeś czasami pojęć? I chyba nie doczytałeś problemu, a jakim się tu zgłosiłam: niezadowoleni z oceny sprzedający nękają kupujących telefonami!!
Doszło już do tego, że ostatnio odesłałam przedmiot bez podania przyczyny (po prostu mi się nie podobał) i bez oceny, a sprzedająca dzwoniła do mnie, żeby dopytać, DLACZEGO TEN PRZEDMIOT ODESŁAŁAM. Czy, do cholery, mój telefon nie powinien być zastrzeżony??
@dreammy8 Sprzedawca się często tylko broni lub chce tylko wiedzieć "dlaczego tak a nie inaczej" ,bo jeśli regulamin wymagał by wyjaśnienia każdej zaniżonej oceny przez kupującego lud dokładne sprecyzowanie czemu np.rezygnuje (a nie tak "bo mi nie pasuje" to było by jaśniej i nie było by potrzeby kontaktu. Nie chcesz odbierać telefonów to sobie numer zastrzeż.
Kolega z radą "nie chcesz odbierać telefonów, to sobie numer zastrzeż" to tak na poważnie? Czy heheszki sobie robi?
@dreammy8: do allegro mam inny numer telefonu ktory zmieniam co trzy miesiące. Masz racje. Bezczelny sprzedajacy potrafi dzwonic w niedziele od rana do wieczora (tel. byl wylaczony). Kiedy wlaczylem apartat o 21:00 po...30 sekundach telefon z pytaniem dlaczego oddalem...jak sprzedawce lekko docisnalem, dlaczego do mnie wydzwnia to od razu zmiana fronu i stal sie chamski.
Dlatego teraz w ogole NIE odbieram zdanych polaczen ktore przychodza na numer przypisany do allegro.