Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:98130657 zależy od powodu blokady. Jedynie dział bezpieczeństwa zna na to odpowiedź
@Client:98130657 kwestie blokad są indywidualne i nie mają określonego czasu. Żeby wyjaśnić przyczynę nałożonej blokady, należy skontaktować się z nami przez ten formularz.
Tylko cały czas się kontaktuje w tym miejscu i zero odpowiedzi. Już miesiąc jest zablokowane konto. Żadnych zakupów nie mogę zrobić.
@Client:98130657 sprawdziłam i widzę, że po wysłaniu wiadomości oznaczasz odpowiedź Alliny za trafną - przez co jej nie otrzymujemy. Skierowałam już Twoją wiadomość do działu, który nałożył blokadę.
Kiedy mogę uzyskać odpowiedź kiedy będę mieć odblokowane konto?
@Client:98130657 widzę, że już odpowiedzieliśmy w zgłoszeniu o numerze 51732639. W razie dodatkowych pytań o blokadę, kieruj je proszę w odpowiedzi na naszą wiadomość mailową.
Mam jeszcze pytanie. Czy jak zrezygnuje z wystAwienia przedmiotu na sprzedaż którego wtedy wystawiłam jest szansa o odblokowanie konta już?
@Client:98130657 nie mam możliwości pomóc w sprawie blokady konta na forum. Dlatego wszystkie pytania związane z blokadą konta, kieruj proszę w wiadomości mailowej - w odpowiedzi na zgłoszenie o numerze 51732639.