anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nadal nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony towar

Anix29
#9 Pomysłodawca#

#moderatorzy

Witam. Niedawno zwróciłam zakupiony towar i ciągle nie dostałam za niego pieniędzy. Sprzedawca twierdzi że zlecono zwrot. Gdzie w takim razie są moje pieniądze? 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Anix29 Cześć. Którego zwrotu dotyczy Twoje pytanie? Podaj proszę numer zamówienia. Czy otrzymałaś mejla z potwierdzeniem zwrotu pieniędzy, czy informacje o zleconym zwrocie masz wyłącznie od sprzedającego? 

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Chodzi mi o mini drukarkę. Sprzedawca twierdzi że zwrot został zlecony a na statusie zwrotu jest, że w ciągłej weryfikacji

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Anix29 Zwrot nie został zlecony poprawnie, dlatego tyle czekasz. Rozpocznij dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa 

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Rozpoczęłam dyskusję. Sprzedawca twierdzi że poprawnie zlecił zwrot. Oto co mi odpisał. 

Z naszej strony jak pisałem już kilka razy zwrot został zrealizowany, sprzedawca ma dwa tygodnie na zwrot, ja zwróciłem w dniu otrzymania przesyłki. Tłumacze się Pani już któryś raz, jak pisałem proszę podjąć kontakt z allegro, bo dyskusje założyła Pani mi a ja Pani więcej nic nie powiem bo nie wiem...
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Anix29 Wypowiemy się w tej dyskusji. 🙂 

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Dobrze. Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Witam. Moja sprawa jest ciągle nierozwiązana. Sprzedawca ciągle obstaje przy tym że zlecił zwrot pieniędzy. Czy możliwe że to allego przetrzymuje pieniądze bo ma do tego określony czas, czy faktycznie został zwrot pieniędzy niepoprawnie zleconych?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zwraca to trafiają tam skąd wyszły, Allegro wysyła maila, był mail?

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Nie było maila 

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Sprzedawca wysłał mi zdjęcie potwierdzenia

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czy może ktoś pomóc w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Mail powinien być, dziwna sprawa. To co wysyłają sprzedajacy bierz z przymrużeniem oka, nie twierdzę że każdy.

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Otworzyłam dyskusję ale nie widzę żadnych postępów, masakra jakaś. Jestem już zirytowana całą tą sytuacją 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ma 24godz na odpowiedź, spokojne>wszystko się wyjaśni.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Anix29 prosiłeś o pomoc pracownika allegro? 

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

W otwartej dyskusji poprosiłam o pomoc allegro

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak sprzedajacy się nie wypowie to tylko źle dla niego.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Anix29 to czekaj na wypowiedz bota/pracownika allegro. 

Możesz napisać sprzedawcy niech sprawdzi dokładnie status zwrotu bo jest w błądzę.

oznacz moderatorów

Anix29
#9 Pomysłodawca#

Tak mi napisał sprzedawca...

Ja wiem że Pani się martwi, ale zwrot wygląda tak że ja zaznaczam produkt i klikam zwróć wpłatę, później składam równie prosty wniosek o zwrot prowizji. Prowizja zostaje zwrócona gdy pieniądze zostaną pobrane przez allegro. I ja zwrot prowizji otrzymałem, gdy wchodzę w Pani zamówienie pokazuje kwotę 0,00 tzn ze zwrócone. I mogę wygenerować potwierdzenie zwrotu wraz z przypisanym do niego numerem. Pozostaje poczekać co tam allegro wymyśli, bo w sumie oni dalej przekazują je PayU albo przelwy24 i zdarza się że u nich pieniądze utkwią, choć nie często.

oznacz moderatorów