Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem kupilem wędzarnie od pewnej firmy, cieszyłem sie bo troche na nia zbierałem. Więc dzisiaj przyszła rozpakowałem skręciłem i niestety dopatrzyłem sie defektów więc według mojego prawa dodałem swoja opinie
A po jakimś czasie zaczął wydzwaniać kilka razy jakiś numer ale ja nie odbieram nieznanych mi numerów a po jakimś czasie okazało się że to sprzedajacy zareagował na moją opinie
Przecież mam prawo napisać opinie tym bardziej że wszystko mam sfotografowane, na dowód, i było jeszcze sporo smsów z jego i mojej strony
Masz prawo jak nie łamie regulaminu i nie obrazą, on ma prawo iść do sądu jak uważa że działasz na jego szkodę. Masz dowody- składaj reklamacje a opinii nie usuwaj.
@LEW433 napisał(a):Masz prawo jak nie łamie regulaminu i nie obrazą, on ma prawo iść do sądu jak uważa że działasz na jego szkodę. Masz dowody- składaj reklamacje a opinii nie usuwaj.
Ani nie złamałem regulaminu ani nie obraziłem to on mnie obraził w esemesie że nic nie potrafie i na niczym sie nie znam wysłałem mu także zdjecia tych defektów a on że np.zle wedzarnia zmontowana a jest dobrze tak jak nawet na jego zdjeciu na alegro że np drzwiczki paleniska z drugiej stony zamontowane jak na zdjeciu i mu napisałem ze nie chce nic zwracac ani o nic takiego a i ze miałem prawo napisać w opini co złego zaiważyłem
@renegat_81 masz prawo, mam nadzieję że wystawiłeś opinię o produkcie, czemu nie napisałeś do sprzedawcy skoro masz uwagi, i nie oceniłeś całości łącznie z obsługą pozakupową ???
Nie rozumiem kupujących dostających nie to co chcieli czy uszkodzonych wystawiających opinie bez reklamacji itp. i zostających z tym co doszło 🙂
Napisałem tylko prawde , nie chce zwracać ani nic roszczyć bo sam większość defektów naprawiłem.Ale żeby iść w zaparte i jeszcze mi pisać że sie na niczym nie znam i takie tam heh
Oczywiście masz prawo wystawić opinię ale nie przyszło Ci do głowy skontaktować się ze sprzedającym i złożyć reklamację skoro były defekty?
Chciałem tylko podzielić sie uwagami dotyczącymi wędzarni nie chce nic zwracać ani reklamować
i super. Skorzystałeś ze swojego prawa, ale zostałeś z zakupem z którego jesteś niezadowolony. A wiesz że można było to załatwić inaczej? Z korzyścią dla siebie samego?
Nie to nie tak sam jestem majterkowiczem i większość defektów już naprawiłem tylko gość mimo wysłanych mu zdjęć tych defektów jeszcze w esemesie mnie obraził że o niczym nie mam pojecia i na niczym sie nie znam no i ciagle straszyłnie sądem aż w końcu go zablokowałem
no to jak ci dobrze to to olej i żyj dalej
@renegat_81 Nie przejmuj się takim sprzedającym, ale jak będzie natarczywy to zgłoś go do Allegro.
Jak to zrobić
Co?
Wezwij moderację i Ci pomogą!