Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich 😉
Mam taką nietypową sytuację, mianowicie sprzedałem kilkanaście T-shirtów z nadrukami klientowi (zaznaczam, że mam 6 kont na allegro i prowadzę sprzedaż od kilkunastu lat) mam nowe konto na którym dopiero zaczynam. Klient otrzymał koszulki, przyczepił się, że koszulki są innej firmy niż w ogłoszeniu. Na aukcji pisze, że koszulki są firmy GARTEES (tak moja marka się nazywa), sami kupujemy koszulki, wykonujemy nadruki i pod tym brandem sprzedajemy produkt. Koszulki kupujemy w Czechach. Koszulki są firmy np. JHK czy Malfini. My brandujemy je swoją marką. Klient otrzymał koszulkę z metką JHK / Malfini (tą żakardową) a poniżej metka naszej marki czyli GARTEES. Klient wystawił negatywa, rozpoczął dyskusję. Zaproponowałem zwrot pieniędzy za towar lub wymianę koszulek na poprawione (w treści komentarza jest informacja, że koszulka jest wykonana niestarannie) itp. Zaproponowałem wymianę wadliwych koszulek lub pełny zwrot pieniędzy. Klient mi pisze na dyskusji, że usunie komentarz jak wyślę nowe koszulki firmy Gartees - wytłumaczyłem mu wszystko lecz nie zmienia to jego podejścia do tematu. Teraz mi piszę, żebym wysłał nowe koszulki to usunie komentarz - śmierdzi mi takim trochę wyłudzeniem, ponieważ nie chce odsyłać koszulek a chce nowe. Z racji, że jest to nowe konto przez to sprzedaż mi siadła na nim prawie do zera. Jakieś rady co można zrobić ? Olać sytuację ? Pisać do allegro (chodź i tak pewnie nie usuną bo nie ma podstaw). Z drugiej strony wydaje mi się, że klient powinien opinię napisać o produkcie a nie sprzedawcy gdzie wysłane zamówienie było ekspresowo oraz chcę rozwiązać sytuację na korzyść klienta ale jak mi pisze, że wyśle mu nowe koszulki to wtedy możemy rozmawiać o usunięcie negatywa bez odsyłania tych to słabo to wygląda. dzięki za pomoc.
@Gartees_Store zdaje sie że z tym to już nic nie możecie zrobić. A na przyszłość :
zmienić treść aukcji.
Dlaczego?
1) Koszulki w Waszych aukcjach na metkach mają wyłacznie Wasze logo
2) nie ma w aukcji słowa o tym że koszulki to rebranding i że kupujecie je u innego producenta
3) W aukcji jest jasno napisane i podkreślone: " koszulki oryginalne sprzedawane na licencji marki GARTEES - Polska produkcja ! " Podczas gdzy sam tutaj piszesz: . "Koszulki kupujemy w Czechach." Więc to nie jest polska produkcja.
Moim zdaniem w przypadku koszulki zarówno jej pochodzenie, producent i sklad maja znaczenie.
Myśle że w tym przypadku kupujący ma racje. Aby sie cos takiego nie powtarzało - sugeruje poprawic aukcje.
Powodzenia