Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
muszę chyba rozpocząć mocno wieszać publicznie psy na Allegro - choć to i tak obawiam się to głos wołającego na puszczy i nic nie da. Temat bumerang - sortownia Cholerzyn koło Balic, przesyłka Allegro One A0017EY748 siedzi sobie tam od 28.10 i nikt nie wie co się z nią dzieje (uległa zjedzeniu, ewaporowała, ktoś ją zawinął, latający potwór spaghetti zabrał etc.). Temat dwa razy sygnalizowany na infolinii Allegro. Przesyłka może małej wartości, wiem że to okres około wszystkich świętych, ale inne przesyłki jakoś dochodzą, a pewne przesyłki mimo małej wartości mogą być bardzo oczekiwane (tak jak ta). Ja wiem, że tutaj tylko można się pożalić na sytuację, bo personel Allegro i tak ma to jak mniemam mniej lub bardziej w głębokim poważaniu - potrafią tylko przepraszać i wyrażać głębokie ubolewania nad zaistniałą sytuacją i to wszystko (nie wierzę, że coś z tym zrobią, temat i tak wy...a się), ale warto powracający problem zasygnalizować, tym bardziej że to nie pierwszy już problem z tą sortownią i obsługą przesyłek Allegro One. Najgorsze w tym jest to, że jeśli infolinia Allegro, nie pomoże w odkopaniu przesyłki i dostarczeniu, to jedyne co pozostaje kupującemu to otworzyć spór ze sprzedawcą z oczekiwaniem zwrotu pieniążków za niedostarczony towar. Kto zbierze baty - sprzedający - za czyjąś nieudolność i indolencję (ja nie wiem, czy przewoźnik / Allegro zrekompensuje to sprzedawcy) + klient, który musi użerać się. Tyle moich spostrzeżeń (na ten moment). Pytanko, czy z Szanownych czytelników, ma w tej chwili problem z sortownia w Cholerzynie i tkwiącą tam przesyłką?
@Hexen postaram się ustalić status Twojej przesyłki i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Mało realne, żeby się udało - ale trzymam kciuki będę wdzięczny za pomoc. Na razie wszelkie zakupy na Allegro prowadzę za pośrednictwem InPost / innych firm kurierskich, muszę wstrzymać odbiór przesyłek via Allegro One bo straciłem zaufanie do tej formy dostaw. Co gorsze czekam na jeszcze jedną - tym razem na prawdę wartościową przesyłkę, która ma iść via Allgro One i trochę cierpnę na myśl jak i ją wetnie w tej sortowni...
@Hexen przepraszam, że trwa to tak długo - firma logistyczna weryfikuje losy Twojej paczki. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jak tylko uda się ustalić co się dzieje z zamówieniem, otrzymasz od nas wiadomość mailową.
Coś słabo idzie ta weryfikacja, nadmieniam, że towar zamówiłem jeszcze raz - przesyłka realizowana DHL-em, więc mogę się jej spodziewać zdecydowanie szybciej niż pierwotnej przesyłki A0017EY748, którą coś faktycznie pożarło (w zasadzie to obawiam się można na nią położyć krzyżyk). Mili Państwo, jeżeli nie postaracie się w temacie tej przesyłki rozwiązać skutecznie problemu, po otrzymaniu wtórnie przesyłki z tym samym towarem DHL-em - otwieram spór z dostawcą tytułem niedostarczenia przesyłki nr 1, z całymi konsekwencjami tego faktu, włącznie z negatywnymi komentarzami itd. Być może jeśli sprzedawcy zaczną Was pacyfikować, że muszą brać po głowie od klientów, za czyjś brak kompetencji to coś się zmieni. Ja nie popuszczę.
@Hexen sprzedawcy już się przyzwyczaili, że dostają niesłuszne negatywy za nieterminowe wysyłki😕, tutaj jedynie mogła by pomóc osobna ocena firm spedycyjnych, ale Allegro tego nie zrobi, bo wina zawsze musi być po stronie sprzedającego, nawet jeśli to Allegro wybrało kuriera
"Być może jeśli sprzedawcy zaczną Was pacyfikować, że muszą brać po głowie od klientów, za czyjś brak kompetencji to coś się zmieni. Ja nie popuszczę"
xDDDDDDDDDD
Allegro tak się przejmuje sprzedawcami, że nawet im w ustawowym terminie nie odpowiada na reklamacje bo po co 🤣
To może czas to zmienić? Bierność rodzi patologię i wszyscy to i tak akceptują. Pół biedy jak się jest w d...ie, ale najgorzej jest wtedy jak się zaczyna tam urządzać - jak mawiał Stefan Kisielewski, a obecnie tak sytuacja wygląda, sprzedawcy akceptują taki stan rzeczy, a ci handlujący na Allegro raczej nie mają wyboru bo gdzieś sprzedawać muszą, a Allegro wie, że jest duże więc może sobie pozwolić a maluczcy czyli sprzedawcy i klienci najlepiej niech siedzą cicho i akceptują taki stan rzeczy.
Oj za bardzo patrzysz od jednej strony. Chcesz żebym wyłączył Allegro Delivery, nie będę miał Smarta a Tobie nie wylosują One Kuriera, lub nie odłączą możliwości paczkomatu InPost. Tak, są już testy gdzie użytkownikom, kupującym ukrywa się możliwość zamówienia do paczkomatu InPost. Sprzedaż mi palnie w dól. Wiesz co wtedy zrobię? Zacznę zwalniać ludzi. Ludzi, którzy są świetnymi pracownikami i przede wszystkim są super fajni. Dziękuje, nie skorzystam.
Ależ nie chodzi mi o to, o czym piszesz, nie chodzi o wyłączanie czegokolwiek, zwalnianie ludzi. Mimo, że powinna być pewna dobra interakcja, po prostu nie zawsze interes sprzedawcy będzie zbieżny z interesem kupującego, a do tego dochodzą zewnętrze komplikacje techniczne typu transport i przewoźnicy. Teraz ja mogę powiedzieć, że patrzysz przez pryzmat osoby sprzedającej, zdecydowanie jednostronnie. Ja jestem tylko klientem, kupuję i mówię o tym, że nie widzę dobrej formy rozwiązania problemu przesyłek, które giną, za które odpowiada Allegro. Mogę tylko zgłaszać do Allegro, Allegro zgłasza do sortowni / przewoźnika, ten robi z tym co chce, a sprawa i tak oprze się o konieczność zwrotu kasy przez sprzedawcę, który potem boryka się z Allegro. Kupujący nie ma lewara na Allegro, ma lewar na sprzedawcę w postaci dyskusji i ewentualnego włączenia się w nią Allegro, ale czy tak to powinno wyglądać w sytuacji kiedy nie zawinił ani sprzedawca ani kupujący. W moim mniemaniu nie, więc chciałbym wyjaśnić podłoże tematu. Właśnie otrzymałem drugie, alternatywne zamówienie dla przesyłki A0017EY748, realizowane tym razem szybko i skutecznie przez DHL. A0017EY748 nadal tkwi w sortowni i co mi zostaje, wyłącznie prosić sprzedawcę o zwrot kasy tytułem nie zrealizowanej skutecznie dostawy. W moim mniemaniu nie tak to powinno działać i tylko o to mi chodzi i teraz sorry ale patrzę na temat stricte jako kupujący.
Dobrze, dyskutujmy, bardzo fajnie. No ogólnie usługa One jest jaka jest. Ja nie mogę sobie na nią pozwolić. Wam, kupującym będzie ona coraz częściej narzucana systemowo. I ja i Wy stoimy trochę pod ścianą. Jeżeli mi (strykte mi), wystawisz opinię negatywną za działanie usługi One to wiesz co ja zrobię? Nic, kompletnie nic. Czy mam pomysł aby nie dochodziło do takich sytuacji? Nie
Bardzo fajnie piszesz u góry, więc bardzo Cię proszę, poświęć jeszcze 3 minuty na mój temat.
a ja szybko tu to skrócę. Klient dokonał zakupu usługą One Kurier. Następnego dnia jego adres wyszedł z strefy. Reasumując. Allegro uruchomiło mi usługę, której nie jest wstanie wykonać i pobrali za to ode mnie opłatę 🙂
Pozdrawiam
Ja wiem, że nasza rozmowa i tak nie wiele zmieni w działaniu Allegro, mimo że dobrze rozumiemy swoje intencje. Nie zmieni się nic jeśli i sprzedawcy i konsumenci - kupujący nie podejmą ogólnie tematów bolących jednych i drugich na szerszą skalę, ale to można między bajki włożyć, bo każdy chce mieć spokój, a sprzedawca chce spokojnie zarabiać i rozumiem to doskonale. Ja jestem klientem Allegro od 2000 roku (tak, takie zgredy jak ja jeszcze żyją i chodzą po tym świecie), więc trochę przeżyłem i widziałem, ankiety i pytania Allegro dot. zmian, rozwoju, satysfakcji itd. są jak widać na innym levelu abstrakcji niż skrzecząca rzeczywistość i to nie jest odkrycie Ameryki. Żeby temat zamknąć, otwarłem dyskusję ze sprzedawcą, grzecznie go prosząc o zrozumienie i zwrot kasy, bo tylko to mogę zrobić (Allegro póki co nic nie wskórało w sortowni). Negatywa na pewno nie otrzyma, bo nie jest niczemu winny. Allegro powinno to jakoś rozwiązać, tylko że... Na razie temat można uznać za wyczerpany.
Pozdrawiam