Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziewczynki, o co kaman?
Mam transakcje
dab2fe00-df08-11ee-9d41-af334c1ac5c3
z nie obsługiwanym kodem pocztowym One Kuriera. Chodzi o 32-090 Słomniki. To tak się da? Testowałem to i jak kod pocztowy nie grał to usługa się ukrywała. Druga sprawa. Co oznacza to zdanie bo nie rozumiem go?
https://allegro.pl/kampania/one/kurier#co-sie-stanie-jesli-kupujacy-poda-bledny-kod-pocztowy-
a tam
"Jeśli Allegro One Kurier nie obsługuje kodu pocztowego odbiorcy, zobaczysz komunikat o błędzie podczas nadawania przesyłki przez Wysyłam z Allegro. Jeśli nadasz taką przesyłkę w inny sposób, kurier zwróci ją do Ciebie. "
Jak mam nadać przesyłkę w inny sposób? Wpisać obsługiwany kod pocztowy np dla Warszawy?
Bardzo proszę o pomoc.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@serwis-texas Cytujesz odpowiedź na pytanie o błędny kod pocztowy. Jeśli nadasz paczkę na adres z błędnym kodem pocztowym (inną metodą, którą będzie to możliwe), to paczka do Ciebie wróci, bo adres nie będzie poprawny.
Jeśli chodzi o zamówienie, które wskazałeś, faktyczne ten kod pocztowy nie jest obsługiwany. Jesteś pewien, że opcja ukrycia tej metody w przypadku niedostępności usługi na danym obszarze była wcześniej dostępna dla zamówień od kupujących?
Dziękuje Natalia za odpowiedź. Nie mam pojęcia. Raz sobie wciskałem dla testu i mi znikło. Natalia, co dalej? No chyba to tak być nie powinno że klient ma taką możliwość skoro nie jest w strefie!
@serwis-texas Niestety ten problem się pojawia i w takiej sytuacji zalecamy bezpośredni kontakt z klientem w celu ustalenia innej metody dostawy.
Natalia, wiesz że to co napiszę zaraz nie dotyczy absolutnie ekipy gadane, bo robicie mega dobrą robotę!
Przesyłka jest SMART. Bardzo proszę o 21 złotych. Tyle będę musiał zapłacić InPostowi za usługę poza Allegro.
Klienta nie będę prosił o anulowanie transakcji bo to poniżej mojej godności. Klient, zresztą jest dość stałym kupującym.
Dziękuje Ci bardzo 🙂
@kostas11 , @mdrogeria , @komis-bell , @drekenzes , @pinsplash , @Ziolko39 , @sl-aw-ek ,
@serwis-texas znaczy się co można powiedzieć, ja na allegro jestem zaskoczony jak coś działa ^^
No to taka sytuacja trochę z deszczu pod rynnę, uciekasz przed UPS pakujesz się w One Kurier które pewnie jest jeszcze trochę "lepsze".
A tak po mojemu to i tak lepiej dogadać się z kupującym niż z allegro, trzeba ostrzegać przed tym czymś. U mnie Allegro One Punkt jest za 0zł a klienci którzy mają problem często później wybierają inną płatną paczkę dla świętego spokoju 😉
@sl-aw-ek wiesz co, o ile rozumiem że raczkują w kurierce, to już że nie dopilnują algorytmu mnie przeraża. Ich własna usługa!!!! Sami ją włączyli wczoraj ludziom (tym z obszaru). Był już dziś topic na ten temat.
No to taka sytuacja trochę z deszczu pod rynnę, uciekasz przed UPS pakujesz się w One Kurier które pewnie jest jeszcze trochę "lepsze"
Nie dobijaj mnie 🙂 Na razie muszę pochwalić typa który u mnie zbiera paczki z automatu. Biega nawet po dziewiętnastej 🙂
@serwis-texas Rozumiem Twoje stanowisko. O ewentualny zwrot kosztów nadania paczki inną metodą dostawy możesz wnioskować, przedstawiając potwierdzenie nadania przesyłki oraz opisując szczegóły sprawy tutaj.
Ahhh , popsułaś mi zabawę. Na razie napisałem ticket. Poczekam co odpiszą 🙂
@nat_not Ale to nie tak powinno być ! Ta wasza zasada " my nawaliliśmy to wy macie problem" jest naprawdę wkurzająca. Testujecie coś na żywym organizmie i potem no tak wykryliśmy tysiące/setki tysięcy(produktyzacja @k_owczarek1 ) błędów ale to w sumie problem sprzedających. "Zalecamy kontakt z klientem" - To Allegro powinno napisać do kupującego - przepraszamy to jeden z wielu naszych błędów - naprawimy to. To absolutnie nie jest uwaga do obsługi Gadane - ale do tych "mózgów" które to wymyśliły i wdrożyły w życie bez testowania.
@pinsplash "To Allegro powinno napisać do kupującego" - obawiam się, że Allegro na to nie pójdzie, to zupełnie inaczej wygląda gdy każdy kupujący dostanie 1 czy 2 wiadomości od sprzedawców, że coś nie działa niż jak Allegro wyśle każdemu 2 maile, że mają błędy 😉
@serwis-texas "to już że nie dopilnują algorytmu mnie przeraża. Ich własna usługa!!!!" - może i przeraża ale chyba nie dziwi? Przecież nie od dziś wiadomo, że oprogramowanie najlepiej przetestuje użytkownik 😉
Co do kuriera to wiadomo - wszystko zależy od człowieka a nie od firmy.
Taki update sytuacji. Wysłałem wczoraj ticket, około 13-tej. Na tą chwilę nikt jeszcze nie odpowiedział. Z dniem jutrzejszym jest data graniczna wysyłki. Klient czeka na towar.
Update nr 2. Mija drugi dzień od wysłania ticketu. Nadal nie mam odpowiedzi. Dziś mija graniczny dzień wysłania towaru do klienta. Pan który dokonał zakupu, towaru w czasie nie dostanie.
@serwis-texas Bardzo mi przykro, ale obecnie z powodu zwiększenia liczby dostępnych kodów pocztowych dla metody Allegro One, doświadczamy opóźnień w odbiorach oraz dostawach przesyłek. Robimy co w naszej mocy, aby uporać się z tym jak najszybciej. Gdyby któreś zamówienia zostały przez to oznaczone jako nieterminowe, daj nam znać, przekażemy je do wykluczenia.
Cześć Wiki. Trochę za szybko czytałaś. Przesyłka jest nie do nadania, gdyż kod odbiorcy nie jest obsługiwany przez Allegro One Kurier. Proszę sprawdź, 32-090 Słomniki. To nie wina opóźnień. Jeśli mogę Cię prosić na początek o wykluczenie zamówienia z statystyk.
nr zamówienia dab2fe00-df08-11ee-9d41-af334c1ac5c3
Przykro Ci być nie musi. To nie wina moderacji AG. Wy to raczej tu poszkodowane 🙂
@serwis-texas Hej, zamówienie dab2fe00-df08-11ee-9d41-af334c1ac5c3 zostało już wykluczone z jakości (ale standardowo będzie to widoczne dopiero po nocnym przeliczeniu) 🙂
Wiktoria, bardzo proszę 🙂