Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W październiku zeszłego roku kupiłem TUNER DEKODER CYFROWY TV NAZIEMNEJ DVB-T2 ENERWELL od Eakcesoria632023
Enerwell Sp. z o.o.
Ptasia 6
00-138 Warszawa
Produkt przyszedł do mnie uszkodzony więc dokonałem reklamacji i odesłałem uszkodzony przedmiot do nadawcy.
Od tamtego czasu nie otrzymałem ani nowego dekodera, ani ewentualnego zwrotu pieniędzy jak również nie został zwrócony mi dekoder, który odesłałem.
Wysyłałem emaile z prośbą o rozpatrzenie reklamacji i za każdym razem otrzymywałem informację, że zaraz ktoś zajmie się moją sprawą.
Jakie są możliwości odzyskania nowego dekodera lub pieniędzy lub przesłanego przeze mnie uszkodzonego dekodera, za pośrodnictwem allegro?
@domankier Jeśli od chwili zakupu nie minęło 180 dni, możesz rozpocząć dyskusję z tym sprzedającym, który będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy. Jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Nie mogę rozpocząc dyskusji ze sprzedającym ponieważ zakup nie widnieje w zakładce KUPIONE, a po dokonaniu zakupu otrzymałem email od allegro o zakupie.
@domankier Prześlij proszę zrzut lub zdjęcie tego maila na adres spolecznosc@allegro.pl
Przesłane
@domankier Już mam, dziękuję. Tego zakupu dokonałeś jako niezarejestrowany użytkownik, dlatego nie ma go w zakładce "Moje zakupy" na Twoim koncie.
W przypadku zakupów bez rejestracji pamiętaj proszę, że jednym z ograniczeń jest brak możliwości rozpoczęcia dyskusji, dlatego zachęcam jednak do korzystania z konta, które posiadasz w naszym serwisie.
Natomiast abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu Twojego problemu z tego wątku, skontaktuj się proszę z nami tutaj.
Jeśli reklamowałeś produkt u sprzedawcy, a ten nie odniósł się w ciągu 14 dni do reklamacji, oznacza to, że uznał reklamację i twoje roszczenia. W zależności więc od tego co żądałeś (naprawa/wymiana czy zwrot) zażądaj wydania towaru lub zwrotu pieniędzy wyznaczając na to np. termin 7 dni. W przypadku dalszego olewania, odwiedź lub napisz do miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumenta, właściwego dla twojego miejsca zamieszkania. On już zajmie się sprzedawcą.
Chyba tak będę musiał zrobić. Po reklamacji dostałem zwrotkę z prośbą o przesłanie uszkodzonego sprzętu. Dekoder odesłałem i otrzymałem informację, po upomnieniu sprzedającego, że zajmą się moją sprawą. Rezultat jest taki, że do dziś nie otrzymałem niczego, nawet zwrotu uszkodzonego dekodera.
Jeśli reklamowałeś produkt u sprzedawcy, a ten nie odniósł się w ciągu 14 dni do reklamacji, oznacza to, że uznał reklamację i twoje roszczenia.
A to nie zawsze tak jest. Zależy z jakiego tytułu była składana reklamacja.
Jeśli reklamacja złożona była do sprzedawcy a nie było podane przy składaniu reklamacji rękojmia czy gwarancja to przyjmuje się zawsze, że była to rękojmia.
medalik_2009 dobrze prawi
sprawę masz już praktycznie wygraną na każdym etapie postępowania
brak odpowiedzi w terminie ustawowym - reklamacja uznana - czyli naprawa lub zwrot środków
pewna wygrana w Sądzie
możesz im też wysłać inspekcję handlową na mediacje (czyt kontrolę) z chęcią sprawdzą jak firma realizuje reklamacje