anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dokonana reklamacja

domankier
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

W październiku zeszłego roku kupiłem TUNER DEKODER CYFROWY TV NAZIEMNEJ DVB-T2 ENERWELL od Eakcesoria632023
Enerwell Sp. z o.o.
Ptasia 6
00-138 Warszawa

Produkt przyszedł do mnie uszkodzony więc dokonałem reklamacji i odesłałem uszkodzony przedmiot do nadawcy.

Od tamtego czasu nie otrzymałem ani nowego dekodera, ani ewentualnego zwrotu pieniędzy jak również nie został zwrócony mi dekoder, który odesłałem.

Wysyłałem emaile z prośbą o rozpatrzenie reklamacji i za każdym razem otrzymywałem informację, że zaraz ktoś zajmie się moją sprawą.

Jakie są możliwości odzyskania nowego dekodera lub pieniędzy lub przesłanego przeze mnie uszkodzonego dekodera, za pośrodnictwem allegro?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@domankier Jeśli od chwili zakupu nie minęło 180 dni, możesz rozpocząć dyskusję z tym sprzedającym, który będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy. Jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

domankier
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

domankier
#7 Wielbiciel#

Nie mogę rozpocząc dyskusji ze sprzedającym ponieważ zakup nie widnieje w zakładce KUPIONE, a po dokonaniu zakupu otrzymałem email od allegro o zakupie.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@domankier Prześlij proszę zrzut lub zdjęcie tego maila na adres spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

domankier
#7 Wielbiciel#

Przesłane

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@domankier Już mam, dziękuję. Tego zakupu dokonałeś jako niezarejestrowany użytkownik, dlatego nie ma go w zakładce "Moje zakupy" na Twoim koncie. 

W przypadku zakupów bez rejestracji pamiętaj proszę, że jednym z ograniczeń jest brak możliwości rozpoczęcia dyskusji, dlatego zachęcam jednak do korzystania z konta, które posiadasz w naszym serwisie. 

Natomiast abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu Twojego problemu z tego wątku, skontaktuj się proszę z nami tutaj. 

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Jeśli reklamowałeś produkt u sprzedawcy, a ten nie odniósł się w ciągu 14 dni do reklamacji, oznacza to, że uznał reklamację i twoje roszczenia. W zależności więc od tego co żądałeś (naprawa/wymiana czy zwrot) zażądaj wydania towaru lub zwrotu pieniędzy wyznaczając na to np. termin 7 dni. W przypadku dalszego olewania, odwiedź lub napisz do miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumenta, właściwego dla twojego miejsca zamieszkania. On już zajmie się sprzedawcą.

oznacz moderatorów

domankier
#7 Wielbiciel#

Chyba tak będę musiał zrobić. Po reklamacji dostałem zwrotkę z prośbą o przesłanie uszkodzonego sprzętu. Dekoder odesłałem i otrzymałem informację, po upomnieniu sprzedającego, że zajmą się moją sprawą. Rezultat jest taki, że do dziś nie otrzymałem niczego, nawet zwrotu uszkodzonego dekodera.

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Jeśli reklamowałeś produkt u sprzedawcy, a ten nie odniósł się w ciągu 14 dni do reklamacji, oznacza to, że uznał reklamację i twoje roszczenia.

A to nie zawsze tak jest. Zależy z jakiego tytułu była składana reklamacja.

 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@exoryna 

Jeśli reklamacja złożona była do sprzedawcy a nie było podane przy składaniu reklamacji rękojmia czy gwarancja to przyjmuje się zawsze, że była to rękojmia.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

medalik_2009 dobrze prawi

sprawę masz już praktycznie wygraną na każdym etapie postępowania

brak odpowiedzi w terminie ustawowym - reklamacja uznana - czyli naprawa lub zwrot środków

pewna wygrana w Sądzie

możesz im też wysłać inspekcję handlową na mediacje (czyt kontrolę) z chęcią sprawdzą jak firma realizuje reklamacje

oznacz moderatorów