Nie dokonana reklamacja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
W październiku zeszłego roku kupiłem TUNER DEKODER CYFROWY TV NAZIEMNEJ DVB-T2 ENERWELL od Eakcesoria632023
Enerwell Sp. z o.o.
Ptasia 6
00-138 Warszawa
Produkt przyszedł do mnie uszkodzony więc dokonałem reklamacji i odesłałem uszkodzony przedmiot do nadawcy.
Od tamtego czasu nie otrzymałem ani nowego dekodera, ani ewentualnego zwrotu pieniędzy jak również nie został zwrócony mi dekoder, który odesłałem.
Wysyłałem emaile z prośbą o rozpatrzenie reklamacji i za każdym razem otrzymywałem informację, że zaraz ktoś zajmie się moją sprawą.
Jakie są możliwości odzyskania nowego dekodera lub pieniędzy lub przesłanego przeze mnie uszkodzonego dekodera, za pośrodnictwem allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@domankier Jeśli od chwili zakupu nie minęło 180 dni, możesz rozpocząć dyskusję z tym sprzedającym, który będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy. Jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę rozpocząc dyskusji ze sprzedającym ponieważ zakup nie widnieje w zakładce KUPIONE, a po dokonaniu zakupu otrzymałem email od allegro o zakupie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@domankier Prześlij proszę zrzut lub zdjęcie tego maila na adres spolecznosc@allegro.pl
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesłane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@domankier Już mam, dziękuję. Tego zakupu dokonałeś jako niezarejestrowany użytkownik, dlatego nie ma go w zakładce "Moje zakupy" na Twoim koncie.
W przypadku zakupów bez rejestracji pamiętaj proszę, że jednym z ograniczeń jest brak możliwości rozpoczęcia dyskusji, dlatego zachęcam jednak do korzystania z konta, które posiadasz w naszym serwisie.
Natomiast abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu Twojego problemu z tego wątku, skontaktuj się proszę z nami tutaj.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli reklamowałeś produkt u sprzedawcy, a ten nie odniósł się w ciągu 14 dni do reklamacji, oznacza to, że uznał reklamację i twoje roszczenia. W zależności więc od tego co żądałeś (naprawa/wymiana czy zwrot) zażądaj wydania towaru lub zwrotu pieniędzy wyznaczając na to np. termin 7 dni. W przypadku dalszego olewania, odwiedź lub napisz do miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumenta, właściwego dla twojego miejsca zamieszkania. On już zajmie się sprzedawcą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chyba tak będę musiał zrobić. Po reklamacji dostałem zwrotkę z prośbą o przesłanie uszkodzonego sprzętu. Dekoder odesłałem i otrzymałem informację, po upomnieniu sprzedającego, że zajmą się moją sprawą. Rezultat jest taki, że do dziś nie otrzymałem niczego, nawet zwrotu uszkodzonego dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli reklamowałeś produkt u sprzedawcy, a ten nie odniósł się w ciągu 14 dni do reklamacji, oznacza to, że uznał reklamację i twoje roszczenia.
A to nie zawsze tak jest. Zależy z jakiego tytułu była składana reklamacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli reklamacja złożona była do sprzedawcy a nie było podane przy składaniu reklamacji rękojmia czy gwarancja to przyjmuje się zawsze, że była to rękojmia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
medalik_2009 dobrze prawi
sprawę masz już praktycznie wygraną na każdym etapie postępowania
brak odpowiedzi w terminie ustawowym - reklamacja uznana - czyli naprawa lub zwrot środków
pewna wygrana w Sądzie
możesz im też wysłać inspekcję handlową na mediacje (czyt kontrolę) z chęcią sprawdzą jak firma realizuje reklamacje