Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja przesyłka ma status "odebrane", i na Gmail wysłana wiadomość "oceń nasz produkt". Ale ja nie dostałam przesyłki, nie mam jej. Niewiadomo kto odebrał i gdzie ona jest. Chciałabym albo dostać przesyłkę, albo otrzymać zwrot pieniędzy, ale muszę zwrócić przesyłkę w takim razie, a jej nie mam. W domu nikogo nie było, a możliwości śledzenia przesyłki nie było. Nikt nie odebrał żadnej paczki, a jest odebrana przez kogoś.
@Client:110044294 Nasi doradcy mogą zainterweniować w tej sprawie u przewoźnika. Skontaktuj się proszę z nami przez formularz kontaktowy.
A jak to ktoś odebrał, a to zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?
zakup od sprzedającego. Po prostu napisali, że odebrali, a tak naprawdę nikt nie odebrał. Ani moja rodzina, ani ja. Ja już wszędzie napisałam i czekam na rozwiązanie problemu