Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
zamówiłam produkt, po czym po około godziny anulowałam go, oczywiście otworzyłam dyskusje, i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy…
kiedy anulowane ?
@Client:110101371 nasz pracownik w dyskusji ze sprzedającym zachęcił Cię do złożenia wniosku do Allegro Protect: https://allegro.pl/allegro-protect/index. Tak jak Cię poinformowaliśmy konto tego sprzedającego jest zablokowane, więc gdy złożysz stosowny wniosek zwrot pieniędzy za ten zakup otrzymasz od Allegro.
Witam,
tak, i dodatkowo Allegro wymaga wysłania dokumentu tożsamości…
”Ochrona danych osobowych…
@Client:110101371 Tak, nie wyślesz .nie dadzą, wybór należy do Ciebie.
Przecież to nie jest bezpieczne - wysyłanie swojego dowodu z obu stron, tak naprawdę niewiadomo gdzie, niewiadomo komu…
Te dane mogą być wykorzystane…
@Client:110101371 przesłanie dokumentów, o które Cię prosimy jest niezbędne żebyśmy mogli sprawdzić, że rekompensata, którą Ci wypłacimy z program Allegro Protect trafi do Ciebie. Możesz być całkowicie spokojna, bo jest to bezpieczny proces. Twoje dane z dowodu osobistego nie będą w żaden sposób przechowywane i wykorzystamy je wyłączenie w celu potwierdzenia Twojej tożsamości, a następnie usuniemy.
@_HolaOla_ Nie prościej i bezpieczniej byłoby zweryfikować tożsamość np. przelewem z konta?
Baju baju, a po co wam to dostajecie nr rachunku z jakiego płacił kupujący i tam wracają, Moim zdaniem to celowe działanie żeby zniechęcić kupujących z korzystania AP.
Jestem bardzo rozczarowana Allegro…