Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opis problemu: Dzień Dobry. Piszę do państwa w sprawie problemów z odesłaniem paczki ze zwrotem zakupu. Dnia 04-10-2022 roku odebrałem zakupiony produkt, po czym dnia 10-10-2022 roku zgłosiłem zwrot zakupu, etykieta jest ważna do 24-10-2022 roku do pułnocy prawie. Chciałem dzisiaj odesłac paczkę, ale etykieta nie jest przyjmowana. Prosze o pomoc. Pilne...
a gdzie chcesz odesłać, paczkomat InPost> to tam działa kod.
Dpd punkt odbioru w sklepie dino. Przepraszam za nie odzywanie się ale rozmawiałem z na czacie facebook z osoba która sie zajęłą moim problemem. Dzieki za podesłanie linku z którego skorzystałem.
Odnosząc się do mojego problemu z niedziałającą etykietą dpd, polecono mi żeby pazckę wysłać przez poczte polską bezpłatnie dzięki nowo wygenerowanej etykiecie, przyczyna niedziałającej etykiety jest wyjaśniana. Dziękuję za pomoc