Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co za **piiip** wymyślili taki przepis?
no i co trzeba kombinować tak? bo jak zawsze tym chorym kraju, są równi i równiejsi.
czyli, rozumiem, że trzeba poprosić sprzedawce o paragon z numerem NIP.
wtedy zachowasz możliwość zwrotu towaru... a jeśli towar chcesz zatrzymać prosisz sprzedawce o fvat (jeśli wartość jest > 450zł).
mam nadzieje, że **piiip** wejdzie jak najszybciej na rynek polski... może allegro się nauczą, że powinni do cenić klientów biznesowych (kupujących).
@ECOSOLVO Zupełnie mylisz pojęcia. Jest zwrot i jest reklamacja. Firma nie ma prawa zwrotu, ale ma prawo reklamacji towaru niezgodnego z umową. Tapetę reklamujesz, nie zwracasz.
witaj, na jakiej podstawie reklamacja?? kolor mi się podobał na ekranie a w realu już nie... ? czy to jest podstawa do reklamacji??
@ECOSOLVO Tak. Niektórzy celowo podkręcają kolor, żeby lepiej wyglądało. Jeśli różnica jest spora, możesz reklamować.
witam, ok, ale temat nie jest prosty... wciąż zależy dużo od woli sprzedawcy. 😕
w przypadku konsumenta temat jest krótki.
dzięki za podpowiedź. chociaż mam nadzieje, że nie będę musiał tak zrobić.
pozdrawiam. Mariusz
*sprzedawcOM, do jasnej anielki...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
dzięki.
sorry, długo mieszkałem w stanach 😉
To nie w stanach musi być podane na kubku typu ze "uwaga,kawa jest gorąca" 😄?to sporo tłumaczy.
Haha. To prawda.
cóż jest tam dużo prawników.