Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kosiarka zakupioną dwa lata temu,zepsuła się przed końcem reklamacji i super..ale... serwis wysłał fakturę korygująca do sprzedawcy,rozmowa ze sprzedawcą na allegro,ale nie mogę włączyć allegro dompomocy z rozwiązaniem problemu,bo nie mam już tego.przwdmiotu w ofercie
@Megi524 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
25905fb1-dbf2-11ec-9fac-e1b0b62c2438
@Megi524 Przykro mi, ale jest już za późno na rozpoczęcie dyskusji.
Jeśli pojawił się problem z produktem, powinnaś reklamować przedmiot u sprzedawcy, jeśli zauważyłaś wadę przed upływem czasu rękojmi. Jeśli sprzedający nie będzie reagował, napisz do nas (https://allegro.pl/pomoc/kontakt) i prześlij nam szczegóły sprawy oraz kopię korespondencji ze sprzedającym.
Akoro naprawiał serwis tzn że naprawa była gwarancyjna więc to serwis ma ci naprawić albo wymienić a nie sprzedawca
@az1rael Może być tak, ze serwis wystawia papier o braku możliwości naprawy lub jej nieopłacalności i z tym należy się zgłosić o zwrot do sprzedającego - wtedy on rozlicza się z tego producentem / dystrybutorem.
Przerabiałem to kiedyś w przypadku ekspresu do kawy.
@komis-bell przecież to reklamacja wg starych przepisów skoro serwis stwierdza że wada ukryta istniała zamiast kjpujący ma ją udowodnić to co ma do tego sprzedawca? Niech serwis odsyła rozliczać towar z producentem
Serwis udowadnia i wysyła sprzedawcy,sp.problem z tym ,ze sprzedawca dostał.informacje,fakturę korygująca i finanse na zwrot dla mnie..
@Megi524 Masz rację jak sprzedający ma i jest przedstawicielem tego sprzętu i serwis się z nim kontaktuje to sprzedający rozlicza się z Tobą a on z serwisem gwarancyjnym.
@az1rael U mnie wyglądało to tak.
Wysyłka ekspresu na gwarancję - informacja z serwisu gwarancyjnego o braku możliwości naprawy wraz z dokumentem do przekazania sprzedającemu a następnie (chyba już nawet serwis nie odsyłał mi ekspresu, nie pamiętam bo było to z 4 lata temu) zwróciłem się do sprzedającego z otrzymanymi dokumentami i dostałem zwrot pieniędzy.
Sprzedający rozliczył się z tego z serwisem/dystrybutorem/producentem - nie wiem.
Tak to powinno wyglądać,więc wychodzi na to.ze wina leży po stronie serwisu,ponieważ nie dostałam od nich jakiejkolwiek informacji pisemnej potwierdzającej zaistniała.sytuacjezmomo że wysyłałam ja w trakcie reklamowania na.maila z danymi
Zgadza się i tak właśnie było zrobione,natomiast sprzedawca dostał fakturę korygująca,mam problem z uzyskaniem informacji od sprzedawcy,mimo że w serwisie dziś wysłali do sprzedajacego dwa maile z moimi danymi i potwierdzeniem,że zakup był na moje imię i nazwisko...w tym cały problem,ze sprzedawcą nie łączy paragonu ,który zresztą dziś dostał ode mnie mailem jako.potwierdzenie,wciąż wymaga informacje na mojego maila od serwisu