Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam piszę w sprawie ponieważ chciałam opłacić zamówienie przez Allegro Pay 10 października 2022
Wybrałam opcje blika i chciałam spłacić moje zamówienie ale na aplikacji banku wyskoczyło mi ze płatność blik się nie powiodła i po chwili pieniądze z mojego konta zostały przelane na konto Allegro ale na aplikacji Allegro nadal mam informacje że moje zamówienie nie zostało opłacone. Co mogę w takiej sytuacji zrobić ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:77962202 Cześć. 🙂 W tej sytuacji pobierz proszę potwierdzenie płatności i prześlij je nam przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805&subjectId=aff65b40-b...
Dziękuje za odpowiedź już wysłałam🙂
Jak masz potwierdzenie że opłaciłeś to prześlij do Allegro.