anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mam opłaconego zamówienia mimo że go opłaciłam

Client:77962202
#1 Nowicjusz#

Witam piszę w sprawie ponieważ chciałam opłacić zamówienie przez Allegro Pay 10 października 2022 

Wybrałam opcje blika i chciałam spłacić moje zamówienie ale na aplikacji banku wyskoczyło mi ze płatność blik się nie powiodła i po chwili pieniądze z mojego konta zostały przelane na konto Allegro ale na aplikacji Allegro nadal mam informacje że moje zamówienie nie zostało opłacone. Co mogę w takiej sytuacji zrobić ?  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:77962202 Cześć. 🙂 W tej sytuacji pobierz proszę potwierdzenie płatności i prześlij je nam przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2f4a079-47f6-4949-a174-a496fe1b1805&subjectId=aff65b40-b... 

oznacz moderatorów

Client:77962202
#1 Nowicjusz#

Dziękuje za odpowiedź już wysłałam🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak masz potwierdzenie że opłaciłeś to prześlij do Allegro.

oznacz moderatorów