Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar na Allegro płacąc blikiem. Niestety musiałam dokonać zwrotu. 7 października sprzedawca dokonał zwrotu pieniędzy, jednakże na moje konto do dziś one nie wpłynęły.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
@Client:47125790 Otrzymałaś OD ALLEGRO informację mailową o zwrocie wpłaty? Jeśli tak, sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. Jeśli nie masz zwrotu, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli nie było takiego maila, sprzedawca pieniędzy nie oddał. W takiej sytuacji otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odzyskasz.
Mail był, pieniędzy niestety nie ma.
@Client:47125790 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Dzień dobry,
podaję nr zamówienia:
513fb311-08d8-11ec-a98f-3d4a9a4fa9ec
Z góry dziękuję za pomoc.
@Client:47125790 sprawdziłam to. Sprzedający zwrócił wpłatę 7.10.2021 roku, została prawidłowo zaksięgowana. Powinnaś go widzieć na swoim koncie przypisanym do BLIKa.
To jest niemożliwe. Nie mam przelewu.😭 Co mogę jeszcze z tym zrobić?
Poproś Allegro o potwierdzenie dokonania zwrotu i złóż reklamację w Twoim banku, który najwidoczniej nie zaksięgował wpłaty.