anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie mam zwrotu na koncie

Client:47125790
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam towar na Allegro płacąc blikiem. Niestety musiałam dokonać zwrotu. 7 października sprzedawca dokonał zwrotu pieniędzy, jednakże na moje konto do dziś one nie wpłynęły. 
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:47125790 Otrzymałaś OD ALLEGRO informację mailową o zwrocie wpłaty? Jeśli tak, sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. Jeśli nie masz zwrotu, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Jeżeli nie było takiego maila, sprzedawca pieniędzy nie oddał. W takiej sytuacji otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy szybko pieniądze odzyskasz. 

oznacz moderatorów

Client:47125790
#7 Wielbiciel#

Mail był, pieniędzy niestety nie ma.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47125790 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:47125790
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

podaję nr zamówienia:
513fb311-08d8-11ec-a98f-3d4a9a4fa9ec

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47125790 sprawdziłam to. Sprzedający zwrócił wpłatę 7.10.2021 roku, została prawidłowo zaksięgowana. Powinnaś go widzieć na swoim koncie przypisanym do BLIKa.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:47125790
#7 Wielbiciel#

To jest niemożliwe. Nie mam przelewu.😭 Co mogę jeszcze z tym zrobić? 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Poproś Allegro o potwierdzenie dokonania zwrotu i złóż reklamację w Twoim banku, który najwidoczniej nie zaksięgował wpłaty.

oznacz moderatorów