Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczkomat nie rozpoznaje moich danych. Zarówno wpisanie ręczne i skanowanie kodu nie jest rozpoznawane.
Dane paczkomtu i przesyłki:
Przesyłka nr ALE00000C568AF8
Paczkomat Warszawa, ul. Kaspijska 2a
Nr paczkomatu AL013WE1
Brak numeru telefonu pod który należałoby dzownic i sprawę wyjaśniać.
Zgłosiłem to już Wam mailowo jak i innym wątku ale brak reakcji z Waszej strony.
Paczka jest do odbioru do jutra i liczę na to że przedluzycie jej czas a przede wszystkim umożliwicie mi jej odbiór.
@dacik55 Tego typu reklamacje powinniście zgłaszać sprzedawcom, bo to oni udostępniają taką metodę dostawy i nią odpowiadają. Jeśli paczki nie możesz odebrać, wróci ona do sprzedawcy, a wtedy możesz domagać się ponownej, skutecznej wysyłki bez żadnych dopłat lub zwrotu całej wpłaty.
Art. 548 Kc w takich przypadkach nadal obowiązuje.
Co? To chyba jakiś nieśmieszny żart z Twojej strony.
Sprzedający wysłał mi paczkę za którą zapłaciłem, za co więcej miałby odpowiadać?
To automat od Allegro nie chce mi jej wydać i domagam się żeby ktoś z Allegro stanął na wysokości zadania i posprzątał ten bałagan.
HALO ALLEGRO?
@dacik55 Nie masz pojęcia o zasadach. To ze sprzedawcą zawierasz umowę na zakup i dostarczenie rzeczy, nie z Allegro, nie z przewoźnikiem. Wejdź sobie na stronę UOKiK i poczytaj o odpowiedzialności sprzedawcy za PRZESYŁKĘ do momentu, w którym ją otrzymasz.
Super,
A powiedz mi, co taki sprzedawca zrobi więcej niz ja w tej chwili? A może sprzedawca ma dzisiaj wolne? Mam mieć to gdzieś i sie nie doczekać przesyłki? tylko dlatego że teoretycznie to na barkach sprzedawcy ciąży obowiązek jej dostarczenia?
Zapłaciłem za przesyłkę i zamówiłem odbiór w paczkomacie który z jakiegoś powodu nie chce ze mną współpracować.
Bądźmy realistami, jest problem to go próbuje rozwiązać a nie pozostawić to komuś innemu rezygnując z możliwości otrzymania przesyłki na czas.
Czekam na jakieś info zgodnie z tym co napisała powyżej Pani z moderacji.
@dacik55 Co sprzedawca ma zrobić, to piszę Ci wyżej. Ma Ci skutecznie wydać towar lub zwrócić pieniądze. Jeśli nie chcesz się opierać na przepisać, tylko być realistą, to bądź i reklamuj brak dostawy wszędzie, tylko nie u sprzedawcy, który za przesyłkę odpowiada. Sprzedawcy tylko czekają na takich kupujących, którzy zwalniają ich z odpowiedzialności.
@dacik55
Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym kupujący go otrzyma. Nie odpowiada jednak za opóźnienia przewozu czy niesprawność automatu odbiorczego (o ile nie zostanie przekroczony ustawowy 30-dniowy termin na wydanie rzeczy konsumentowi).
Masz prawo złożyć reklamację Sprzedawcy będącemu przedsiębiorcą (jako konsument) jak i przewoźnikowi (jako Adresat przesyłki). Uwzględniając fakt, że dziś jest dzień świąteczny i sprzedawca może dziś mieć "wolne" (również zgodnie z Regulaminem Allegro) - słusznie robisz - chcąc przyspieszyć rozwiązanie problemu - zwracając się o pomoc do Allegro (bo to jest usługa Allegro).
@dacik55, otrzymałam informację, że wpisujesz zły kod odbioru dla tej paczki.
Zły kod odbioru?
Ręce opadają:(
No to proszę:
Zdjęcie wpisanego kodu oraz kod jakiś otrzymałem w SMS.
+ aha, skanowanie kodu QR daje ten sam rezultat.
A tutaj efekt próby otwarcia zdalnie za pomocą aplikacji:
Naprawdę to proszę i przedluzcie czas bo to jest błąd po Waszej stronie.