Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem parę rzeczy i niestety nie mogę śledzić przesyłki. Po raz pierwszy się to zdarzyło, a jest to bardzo niekomfortowe dla mnie.
Co może być przyczyną?
Po zakupie pojawiła się informacja "brak możliwości śledzenia przesyłki", jest tylko info, że zakup opłacony i paczka odebrana. Nigdy z czymś takim się nie spotkałem.
Zakup na AL!
Tak, oczywiście.
@p-szymek, czy prosiłeś sprzedającego o podanie numeru do śledzenia przesyłki? 🙂
Nie prosiłem. Rozumiem, że powinienem?
Zresztą w szablonie przesyłki nie ma nawet opcji "nadano przesyłkę".
Tak jakby wszystko wróciło do normy.
Jest info, że przesyłki spakowane i czekają na nadanie.
Rozumiem, że nie muszę się już przejmować?
Dziękuję za info w mojej sprawie.
@p-szymek dziękuję za informację! Tak, nie musisz się już przejmować 🙂
niestety to się zdarza. To transakcja, i jeżeli tak jest podane w opisie nie ma się do czego przyczepić. Zwrócę uwagę, że sprzedający manipulują cenami przesyłek i przedmiotów, żeby zarobić. To spotykane. Klient wybiera. Może tak być, że sprzedawca wysyła z jakiegoś magazynu, i nie wie jak wyśle. Też rzadko ma swojego dostawcę.(Tanie przesyłki mogą nie mieć numeru śledzenia). W moim przypadku podany jest czas dostawy np. 9 dni i w tym czasie, nieraz w ciągu dnia dostaję numer śledzenia i przesyłki.