Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę anulować zakupu (minęły 3 dni) transakcja nie doszła do skutku sprzedający rzekomo zwrócił pieniądze 24h temu, ale ja ich nie otrzymałem czy mam dalej czekać czy mam nacisnąć opcje "zwróć zakup" (towaru nie dostałem więc wydaje się to nielogiczne)
@Piotrrek710 dostałeś email od ALLEGRO że Sprzedajacy zwrócił?
@Piotrrek710 czy chodzi o zwrot do zamówienia nr b013d251-f8b9-11ec-b19d-2b90fd75a159?
Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę i zaksięgowała się poprawnie. Sprawdź prosze czy widzisz go na koncie, z którego wykonałeś przelew opłacając zakup. Jeśli nie, to daj znać, poproszę o wysłanie potwierdzenia zwrotu do Ciebie.
Tak to jest to zamówienie i pieniądze już przyszły (nie wiedziałem, że trzeba tak długo czekać kiedyś pieniądze miałem szybciej). dziękuje i przepraszam za zawracanie głowy
@Piotrrek710 żaden problem 🙂 Cieszę się, że sprawa wyjaśniona.
Pozdrawiam serdecznie!