anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę anulować zakupu, transakcja nie doszła do skutku sprzedający rzekomo zwrócił pieniądze

MAMY ROZWIĄZANIE!
Piotrrek710
#8 Zapaleniec#

Nie mogę anulować zakupu (minęły 3 dni) transakcja nie doszła do skutku sprzedający rzekomo zwrócił pieniądze 24h temu, ale ja ich nie otrzymałem czy mam dalej czekać czy mam nacisnąć opcje "zwróć zakup" (towaru nie dostałem więc wydaje się to nielogiczne) 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
pinsplash
#21 Demiurg#

@Piotrrek710 dostałeś email od ALLEGRO że Sprzedajacy zwrócił?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Piotrrek710 czy chodzi o zwrot do zamówienia nr b013d251-f8b9-11ec-b19d-2b90fd75a159?
Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę i zaksięgowała się poprawnie. Sprawdź prosze czy widzisz go na koncie, z którego wykonałeś przelew opłacając zakup. Jeśli nie, to daj znać, poproszę o wysłanie potwierdzenia zwrotu do Ciebie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Piotrrek710
#8 Zapaleniec#

Tak to jest to zamówienie i pieniądze już przyszły (nie wiedziałem, że trzeba tak długo czekać kiedyś pieniądze miałem szybciej). dziękuje i przepraszam za zawracanie głowy

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Piotrrek710 żaden problem 🙂 Cieszę się, że sprawa wyjaśniona.
Pozdrawiam serdecznie! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów