Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę dodać karty płatniczej przy płatności za zamówienie? Przy każdym z trzech pól gdzie trzeba dodać dane karty, pojawia się symbol ładowania, który nie znika nawet po 10 minutach, a opcja "użyj i zapisz na przyszłość" jest niedostępna. Wszystkie strony wyświetlają mi się prawidłowo, nawet filmy na youtube ładują się normalnie. Jest inny sposób na dodanie karty?
carolingaw lepiej tego nie rób , a jeśli już koniecznie chcesz włącz dwustopniowe logowanie .
@carolingaw nie mamy innych zgłoszeń na ten temat, mi również nie udało się powtórzyć tego błędu. Czy próbowałaś skorzystać z innej przeglądarki?
Tak, na Edge i Mozilli tak samo.
@carolingaw wyczyść proszę pamięć podręczną, a jeśli problem będzie wciąż widoczny to bardzo proszę o podesłanie zrzutu ekranu. Skonsultuję to z działem technicznym. Pamiętaj proszę, aby zasłonić dane karty.
Witam, mam dokładnie ten sam problem. W obu przypadkach nie mogę zapisać danych karty. Podczas płatności za zakupy w polach gdzie wpisane są dane karty "kręcą się" pomarańczowe kółka, a przyciski poniżej nie są aktywne. Podobnie jest gdy próbuję zapisać kartę w zakładce Konto, tym razem przycisk poniżej można klikać w nieskończoność i nic się nie dzieje. Przeglądarki Chrome i Edge na dwóch różnych urządzeniach, pamięć wyczyszczona. Jedynym ratunkiem była aplikacja na telefonie. Tam wszystko wpisałem bez problemu.
A wyczyść przeglądarkę.😁
Dlaczego nikt nie rozwiązał tego problemu? Ja mam to samo. Nie mogę wprowadzić danych karty płatniczej. Próbowałem na trzech przeglądarkach. Pamięć podręczna wyczyszczona i dalej nie działa. Minęła już pierwsza rocznica zgłoszenia problemu i dalej nic się z tym nie dzieje.
@zenek_135 czy próbowałeś skorzystać z aplikacji? To nie jest problem techniczny Allegro, najprawdopodobniej jakiś dodatek powoduje taką sytuację. Najlepiej, abyś spróbował to zrobić w trybie incognito lub na innym urządzeniu/komputerze.
Owszem na komputerze nie można dodać karty, ale na smartfonie możesz dodać ile chcesz kart. Ja tak dodałem.
Co ty mówisz,dlaczego tylko w aplikacji?
Tego nie wiem, ale na moim samsungu to dzisiaj zrobiłem i już mogłem zrobić zakupy, co ważne przez laptopa, który już widzi tą kartę.
Witam,
W moim przypadku problem rozwiązało wyłączenie w programie antywirusowym modułu odpowiedzialnego za ochronę stron internetowych banków oraz systemów płatności.