Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taki e-mail dostałam rano: "Na Twoim koncie zalogowała się nieuprawniona osoba, dlatego zresetowaliśmy Twoje hasło dostępu. Dzięki temu konto jest bezpieczne i nikt niepowołany nie może się na nie zalogować."
Zmieniłam hasło i zrobiłam wszystko to co sugerowano w wiadomości. Chciałam coś kupić i w momencie przejścia do finalizacji wyskakuje mi wiadomość:
Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.
dodam jeszcze, że w koszyku miałam 2 pozycje Paysafecard na ponad 5000zł których nie dodawałam do koszyka
@askajaworska czego jeszcze nie wiesz ? doszło do włamania na Twoje konto , włącz 2-stopniowe logowanie i postępuj jak nakazano .
2-stopniowe logowanie włączone i nadal ten sam komunikat: nie możesz zamówić kolejnej przesyłki. Wylogowałam się i zalogowałam ponownie
@askajaworska Cześć. 🙂 W takiej sytuacji musimy potwierdzić Twoją tożsamość, dlatego skontaktuj się z nami proszę mejlowo: https://allegro.pl/pomoc/kontakt.
Opisałam problem i wysłałam, dziękuję