anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę dokonać zakupu

askajaworska
#8 Zapaleniec#

Taki e-mail dostałam rano: "Na Twoim koncie zalogowała się nieuprawniona osoba, dlatego zresetowaliśmy Twoje hasło dostępu. Dzięki temu konto jest bezpieczne i nikt niepowołany nie może się na nie zalogować."

Zmieniłam hasło i zrobiłam wszystko to co sugerowano w wiadomości. Chciałam coś kupić i w momencie przejścia do finalizacji wyskakuje mi wiadomość: 

Nie możesz zamówić kolejnej przesyłki

Chcesz zrobić kolejne zamówienie? Skontaktuj się z nami, aby potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Sprawdzamy to ze względów bezpieczeństwa.

 

dodam jeszcze, że w koszyku miałam 2 pozycje Paysafecard na ponad 5000zł których nie dodawałam do koszyka

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@askajaworska czego jeszcze nie wiesz ? doszło do włamania na Twoje konto , włącz 2-stopniowe logowanie i postępuj jak nakazano .

oznacz moderatorów

askajaworska
#8 Zapaleniec#

2-stopniowe logowanie włączone i nadal ten sam komunikat: nie możesz zamówić kolejnej przesyłki. Wylogowałam się i zalogowałam ponownie 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@askajaworska Cześć. 🙂 W takiej sytuacji musimy potwierdzić Twoją tożsamość, dlatego skontaktuj się z nami proszę mejlowo: https://allegro.pl/pomoc/kontakt.  

oznacz moderatorów

askajaworska
#8 Zapaleniec#

Opisałam problem i wysłałam, dziękuję

oznacz moderatorów